Lui Napisano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2005 Jak w temacie, dzisiaj na KJSie, uniak 3 razy zgasł, dwa razy na lewym nawrocie, raz na lewym łuku. Potem ciężko zapalał, trzeba było pompować, przygazować jak zapalił, i dopiwro było ok. Jak sie zgasiło normalnie to normalnie zapalał, a tu taka lipa. Straciłem z 30s na całym rajdzie. Ktoś się z tym spotkał, jakiś sposób jak zaradzić?? Było pół baku benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiciu Napisano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2005 > Jak w temacie, dzisiaj na KJSie, uniak 3 razy zgasł, dwa razy na > lewym nawrocie, raz na lewym łuku. Potem ciężko zapalał, trzeba > było pompować, przygazować jak zapalił, i dopiwro było ok. Jak > sie zgasiło normalnie to normalnie zapalał, a tu taka lipa. > Straciłem z 30s na całym rajdzie. Ktoś się z tym spotkał, jakiś > sposób jak zaradzić?? Było pół baku benzyny. moze sie zdarzyc jak wchodzisz pełnym butem w jakis zakret i w zakręcie wciskasz sprzegło - silnik pracuje na wolnych obrotach i moze mu sie zgasnąć. ale jak techniocznie to wytłumaczyc to nie wiem?! a podkrecasz obroty na biegu jałowym przed rajdem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2005 nie podkręcam, ale mam troche wyższe niz normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.