DKx Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 Witam Jakiś czas temu ASO w Wwie stwierdziło, że serwo j.w. gubi podciśnienie i zakwalifikowali je do wymiany po czym wymienili. Pominę w jaki sposób je wymienili. Po całym zabiegu musiałe sam sobie odpowietrzyć układ bo pomimo wylania płynu z pompy mechanik twierdził, że nie trzeba. Na drugi dzień wieczorem stoje na swiatłach podbiega do mnie inny kierowca i mówi, że palą mi się cały czas światła stop. Sam sprawdziłem i doszedłem do wniosku, że pedał hamulca powinien wyżej się cofać. Pojechałem do ASO, ten sam mechanik sprawdził najpierw czujnik, a potem żeby to naprowic wziął kombinerki i zaczął podginać wspornik mocowania czujnika. Dobrze, ze to zobaczyłem i coby go nie udusić oraz z braku cierpliwość do wysłuchiwania jego wykrętów, że to napewno nie od wymiany serwa wyjechałem stamtąd. Tymczasowo skończyło się na podkładce, która niweluje luz mięczy pedałem, a czujnikiem. Uff, teraz pora na pytanie. Czy można popełnić jakiś błąd przy wymianie serwa? Czy jest jakaś procedura wymiany, ustawiania, regulacji serwa? Dlaczego pedał hamulca po wymianie jest trochę niżej? Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.