Skocz do zawartości

rozrząd SDI - przepłaciłem?


slon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Z ciekawości pytam - podaje cene z robocizną i częściami zakupionymi w

warsztacie (wiec pewnie jakas marza jest).

Autko 1.9 SDI 2002 r golf iv bez pompowtryskiwaczy

Z tego co widziałem części :

- pasek klinowy

- pompa wody

- płyn g11 nowy

- napinacz

- 3 rolki

- pasek rozrządu

- robocizna

W sumie zapłaciłem 1300 zł (na fakturkę) . Dużo? Mało? Troszkę się

zmartwiłem, gdyż w warsztatach czasem podawali kwoty maks 800 - 850 zł.

Tutaj podobno jest inny rozrząd niż w golfie z 2000 r (różnica jakies 300

zl) - m.in są 3 rolki, no i zdecydowalem się na pompę a jak pompa to i płyn

(pompa oryginał a auto ma 164 tys km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Z ciekawości pytam - podaje cene z robocizną i częściami zakupionymi

> w

> warsztacie (wiec pewnie jakas marza jest).

> Autko 1.9 SDI 2002 r golf iv bez pompowtryskiwaczy

> Z tego co widziałem części :

> - pasek klinowy

> - pompa wody

> - płyn g11 nowy

> - napinacz

> - 3 rolki

> - pasek rozrządu

> - robocizna

> W sumie zapłaciłem 1300 zł (na fakturkę) . Dużo? Mało? Troszkę się

> zmartwiłem, gdyż w warsztatach czasem podawali kwoty maks 800 - 850

> zł.

> Tutaj podobno jest inny rozrząd niż w golfie z 2000 r (różnica jakies

> 300

> zl) - m.in są 3 rolki, no i zdecydowalem się na pompę a jak pompa to

> i płyn

> (pompa oryginał a auto ma 164 tys km).

myślę, że nie przepłaciłeś, ja wymieniałem bez pompy, ale dodatkowo wszystkie filtry i olej i zapłaciłem 1100 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Z ciekawości pytam - podaje cene z robocizną i częściami zakupionymi

> w

> warsztacie (wiec pewnie jakas marza jest).

> Autko 1.9 SDI 2002 r golf iv bez pompowtryskiwaczy

> Z tego co widziałem części :

> - pasek klinowy

> - pompa wody

> - płyn g11 nowy

> - napinacz

> - 3 rolki

> - pasek rozrządu

> - robocizna

> W sumie zapłaciłem 1300 zł (na fakturkę) . Dużo? Mało? Troszkę się

> zmartwiłem, gdyż w warsztatach czasem podawali kwoty maks 800 - 850

> zł.

> Tutaj podobno jest inny rozrząd niż w golfie z 2000 r (różnica jakies

> 300

> zl) - m.in są 3 rolki, no i zdecydowalem się na pompę a jak pompa to

> i płyn

> (pompa oryginał a auto ma 164 tys km).

Ja robilem za 800 ale bez faktury i płynu, wiec jakos tragicznie nie przeplaciles smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Przymierzam się u siebie w TDI polo 1,9. Mech powiedział, że za pasek, rolki i napinacze z robocizną 550 pln. Za to samo z zestawem contitecha stówę więcej. Dodał też, że jeśli miałem rzeczywiście rozrząd robiony na 90 tkm (nie mam papieru od poprzedniego właściciela, więc sprawa na gębę) to mogę latać do 180 tkm. Lekko mnie zszokował...Wiem, że 60 tkm to czas na zmianę rozrządu. Mało tego mech (znam go od dawna) uważa, że jest w stanie włażąc na kanał stwierdzić, czy zmieniano rozrząd na tych 90 tkm. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przymierzam się u siebie w TDI polo 1,9

1. Jezeli jestes zszokowany przy 6 stowkach, to raczej nie stac cie na TDI zlosnik.gif

> czy zmieniano rozrząd na tych 90 tkm

2. Teoretycznie po wygladzie paska, rolek i napinacza mozna ocenic stan rozrzadu, ale i tak nalezy wymienic rozrzad w uzywce.

Jak sie wahasz, to patrz punkt 1 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Jezeli jestes zszokowany przy 6 stowkach, to raczej nie stac cie

> na TDI

> 2. Teoretycznie po wygladzie paska, rolek i napinacza mozna ocenic

> stan rozrzadu, ale i tak nalezy wymienic rozrzad w uzywce.

> Jak sie wahasz, to patrz punkt 1

Jako właściciel fiata (info z twojeg proflu_ na pewno wiesz, co mówisz. Chyba, że doświadczenia czerpiesz z vectry?

Zapewne siedzisz mi w portfelu i trafnie potrafisz ocenić skalę mojego zszokowania ceną. Udzieliłeś serii fachowych porad w swoim poście, nie ma co.

Pozostałym kolegom oczywiście wielkie dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma słowa żalu a propos kosztów

Inaczej zrozumialem devil.gif pax vobiscum ok.gif

> Zszokowała mnie nie cena, ale info o 90 tkm na rozrządzie

Wyglada to tak, ze te starsze tedeiki mialy narzucone szybsza wymiane rozrzadu - 90 a w praktyce w PL to krocej. A teraz u mnie jest jak byk napisane: 120 kkm icon_eek.gif nawet pytalem w ASO (holenderskim) co jest grane, to powiedzieli mi ze tak od okolo trzech lat zakladaja wzmocnione dodatkowym kordem paski rozrzadu. BTW mozna kupic te paski jako zamienniki np. Conti.

Tak czy siak dobrym zwyczajem jest wymiana rozrzadu zaraz po nabyciu uzywki. Nie warto ryzykowac bo remont tdi to zalamka sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.