slon Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 Witam! Z ciekawości pytam - podaje cene z robocizną i częściami zakupionymi w warsztacie (wiec pewnie jakas marza jest). Autko 1.9 SDI 2002 r golf iv bez pompowtryskiwaczy Z tego co widziałem części : - pasek klinowy - pompa wody - płyn g11 nowy - napinacz - 3 rolki - pasek rozrządu - robocizna W sumie zapłaciłem 1300 zł (na fakturkę) . Dużo? Mało? Troszkę się zmartwiłem, gdyż w warsztatach czasem podawali kwoty maks 800 - 850 zł. Tutaj podobno jest inny rozrząd niż w golfie z 2000 r (różnica jakies 300 zl) - m.in są 3 rolki, no i zdecydowalem się na pompę a jak pompa to i płyn (pompa oryginał a auto ma 164 tys km). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy1111 Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > Witam! > Z ciekawości pytam - podaje cene z robocizną i częściami zakupionymi > w > warsztacie (wiec pewnie jakas marza jest). > Autko 1.9 SDI 2002 r golf iv bez pompowtryskiwaczy > Z tego co widziałem części : > - pasek klinowy > - pompa wody > - płyn g11 nowy > - napinacz > - 3 rolki > - pasek rozrządu > - robocizna > W sumie zapłaciłem 1300 zł (na fakturkę) . Dużo? Mało? Troszkę się > zmartwiłem, gdyż w warsztatach czasem podawali kwoty maks 800 - 850 > zł. > Tutaj podobno jest inny rozrząd niż w golfie z 2000 r (różnica jakies > 300 > zl) - m.in są 3 rolki, no i zdecydowalem się na pompę a jak pompa to > i płyn > (pompa oryginał a auto ma 164 tys km). myślę, że nie przepłaciłeś, ja wymieniałem bez pompy, ale dodatkowo wszystkie filtry i olej i zapłaciłem 1100 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 Biorac pod uwage ze to W-wa i brales f.vat to cena ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scott Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Witam! > Z ciekawości pytam - podaje cene z robocizną i częściami zakupionymi > w > warsztacie (wiec pewnie jakas marza jest). > Autko 1.9 SDI 2002 r golf iv bez pompowtryskiwaczy > Z tego co widziałem części : > - pasek klinowy > - pompa wody > - płyn g11 nowy > - napinacz > - 3 rolki > - pasek rozrządu > - robocizna > W sumie zapłaciłem 1300 zł (na fakturkę) . Dużo? Mało? Troszkę się > zmartwiłem, gdyż w warsztatach czasem podawali kwoty maks 800 - 850 > zł. > Tutaj podobno jest inny rozrząd niż w golfie z 2000 r (różnica jakies > 300 > zl) - m.in są 3 rolki, no i zdecydowalem się na pompę a jak pompa to > i płyn > (pompa oryginał a auto ma 164 tys km). Ja robilem za 800 ale bez faktury i płynu, wiec jakos tragicznie nie przeplaciles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himi Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Przymierzam się u siebie w TDI polo 1,9. Mech powiedział, że za pasek, rolki i napinacze z robocizną 550 pln. Za to samo z zestawem contitecha stówę więcej. Dodał też, że jeśli miałem rzeczywiście rozrząd robiony na 90 tkm (nie mam papieru od poprzedniego właściciela, więc sprawa na gębę) to mogę latać do 180 tkm. Lekko mnie zszokował...Wiem, że 60 tkm to czas na zmianę rozrządu. Mało tego mech (znam go od dawna) uważa, że jest w stanie włażąc na kanał stwierdzić, czy zmieniano rozrząd na tych 90 tkm. Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Przymierzam się u siebie w TDI polo 1,9 1. Jezeli jestes zszokowany przy 6 stowkach, to raczej nie stac cie na TDI > czy zmieniano rozrząd na tych 90 tkm 2. Teoretycznie po wygladzie paska, rolek i napinacza mozna ocenic stan rozrzadu, ale i tak nalezy wymienic rozrzad w uzywce. Jak sie wahasz, to patrz punkt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scott Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > Dodał też, że jeśli miałem > rzeczywiście rozrząd robiony na 90 tkm (nie mam papieru od > poprzedniego właściciela, więc sprawa na gębę) to mogę latać do > 180 tkm. Lekko mnie zszokował... w tdi co 90kkm sie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy1111 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > w tdi co 90kkm sie zmienia to zależy jaki masz pasek, jeśłi wzmacniany to tak jeśli zwykly to 60 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himi Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > 1. Jezeli jestes zszokowany przy 6 stowkach, to raczej nie stac cie > na TDI > 2. Teoretycznie po wygladzie paska, rolek i napinacza mozna ocenic > stan rozrzadu, ale i tak nalezy wymienic rozrzad w uzywce. > Jak sie wahasz, to patrz punkt 1 Jako właściciel fiata (info z twojeg proflu_ na pewno wiesz, co mówisz. Chyba, że doświadczenia czerpiesz z vectry? Zapewne siedzisz mi w portfelu i trafnie potrafisz ocenić skalę mojego zszokowania ceną. Udzieliłeś serii fachowych porad w swoim poście, nie ma co. Pozostałym kolegom oczywiście wielkie dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Jako właściciel fiata Byly wlasciciel teraz jezdze Golfem. > Udzieliłeś serii fachowych porad w swoim poście Przeczytaj jeszcze raz rada jest jedna - wymienic rozrzad. BTW jak Cie stac, to czemu placzesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himi Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Nie ma słowa żalu a propos kosztów w moim poście, warto czytać, a nie oglądać to, co piszą inni. Zszokowała mnie nie cena, ale info o 90 tkm na rozrządzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Nie ma słowa żalu a propos kosztów Inaczej zrozumialem pax vobiscum > Zszokowała mnie nie cena, ale info o 90 tkm na rozrządzie Wyglada to tak, ze te starsze tedeiki mialy narzucone szybsza wymiane rozrzadu - 90 a w praktyce w PL to krocej. A teraz u mnie jest jak byk napisane: 120 kkm nawet pytalem w ASO (holenderskim) co jest grane, to powiedzieli mi ze tak od okolo trzech lat zakladaja wzmocnione dodatkowym kordem paski rozrzadu. BTW mozna kupic te paski jako zamienniki np. Conti. Tak czy siak dobrym zwyczajem jest wymiana rozrzadu zaraz po nabyciu uzywki. Nie warto ryzykowac bo remont tdi to zalamka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himi Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 Jutro idzie na warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himi Napisano 6 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2007 Wlasnie zadzwonil mechanik. Cena rozrzadu z robocizna - bez pompy 720 pln. Pasek wzmacaniany na 90 tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 6 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2007 > Cena rozrzadu z robocizna - bez pompy 720 Wymien pompe stowka wiecej, a spisz spokojniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.