Skocz do zawartości

Galant 00-02 2.5 V6, skrzynia manual


kokosz

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli zamyślam nad zmianą lali na coś insiejszego w kombiaku i w oko na ulicy wpadł mi galant. Pogoglowałem z grubsza i wygląda na to, że nie ma niezadowolonych użyszkodników. I tu kilka pytań do tychże:

1) typowe usterki

2) spalanie w praktyce,najlepiej typu zakorkowana W-wa, trasa 130km/h

3) jak z gazikiem do tego motorka (ponoć nie ma problemów z sekwencją)

4) jest różnica między wersją kontynentalną a anglikiem (oprócz kierownicy ofkors)

Nie jeżdżę dużo (koło 10kkm/rok) z tego jakieś 70% na trasie a reszta w koło komina (trasy 3-5km)

Ludzie raczej odradzają 2.4GDI stąd bardziej kierowałbym się w stronę 2.5 V6, 2.0 zdecydowanie odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Powoli zamyślam nad zmianą lali na coś insiejszego w kombiaku i w oko

> na ulicy wpadł mi galant. Pogoglowałem z grubsza i wygląda na

> to, że nie ma niezadowolonych użyszkodników. I tu kilka pytań do

> tychże:

> 1) typowe usterki

Hmm... Raczej trudno coś takiego znaleźć....

Może jedynie zbyt szybko korodujące błotniki tylne.

> 2) spalanie w praktyce,najlepiej typu zakorkowana W-wa, trasa 130km/h

I tu jest ciekawa sprawa - po mieście mój galuś palił 11-12 litrów (automat).

Rekord w trasie - 7.2 - prędkości rzędu 90-100.

> 3) jak z gazikiem do tego motorka (ponoć nie ma problemów z

> sekwencją)

PODOBNO jakoś go akceptuje... Ja nie zdecydowałem się na ten zabieg... smile.gif

> 4) jest różnica między wersją kontynentalną a anglikiem (oprócz

> kierownicy ofkors)

Nie ma żadnych...

Jeśli myślisz o przekładce - odradzam...

W moim samochodzie po 140.000 nic, ale to kompletnie nic nie piszczało, skrzypiało itp. Taki sam efekt po przekładce raczej nie uda Ci się...

> Nie jeżdżę dużo (koło 10kkm/rok) z tego jakieś 70% na trasie a reszta

> w koło komina (trasy 3-5km)

Małoooo..... bardzo maaałoooo...

Silnik nie zdąży się rozgrzać w tak krótkim czasie i spalanie będziesz miał zdecydowanie większe...

> Ludzie raczej odradzają 2.4GDI stąd bardziej kierowałbym się w stronę

> 2.5 V6, 2.0 zdecydowanie odpada

I dobrze, że odradzają GDI. Silniczek tak naprawdę jest bardzo fajny (na jednym garze masz przecież pojemność malucha smile.gif) ale na naszym paliwie dzieją się z nim różne cuda, cudeńka... Falowanie obrotów i regularne czyszczenie przepustnicy jest jednym z najbardziej uciążliwych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.