Skocz do zawartości

i co z tymi obrotami Bravo 1.2 sx 16V


Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś pomysł na falujące obroty???Podobno przyczyną tego zjawiska mogą być kable od cewki, silnik krokowy,przepustnica...nie wiem od czego zacząć.moze ktoś doradzi...a swoją drogą od pewnego czasu moj silniczek na biegu jałowym dziwnie "chodzi" tak jakby delikatnie sie "dławił".Moze miał ktoś podobny problem.prosze o radę.dzieki.pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma ktoś pomysł na falujące obroty???Podobno przyczyną tego zjawiska

> mogą być kable od cewki, silnik krokowy,przepustnica...nie wiem

> od czego zacząć.moze ktoś doradzi...a swoją drogą od pewnego

> czasu moj silniczek na biegu jałowym dziwnie "chodzi" tak jakby

> delikatnie sie "dławił".Moze miał ktoś podobny problem.prosze o

> radę.dzieki.pozdro.

Zacznij od odpięcia klem na godzinę, dwie. Powinny się błędy pokasować. U mnie mimo, że egzaminer nie pokazuje nic, po jakimś czasie, autko lekko głupieje, zwłaszcza jak zimne. Jak ciepłe, to dobrze wszystko. Ale z tego co piszesz, zacznij od wymiany świec, kabli WN, czyszczenia przepustnicy, krokowego wink.gif - masz co robić wink.gif - który rocznik i jaki przebieg?

A, a filterka sięnie wymienia - jeno czyści, jak się koomu nudzi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha...jesli chodzi o błedy to napewno sie skasowały...akukulator odpiąłem na całą noc;)))Tylko efekt taki ze zaswieciła wlasnie sie kontrolka uszkodzonego ukladu poduszki powietrznej.ale to moze z powodu jakiegos zwarcia po rozkreceniu zegarow.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha...jesli chodzi o błedy to napewno sie skasowały...akukulator

> odpiąłem na całą noc;)))Tylko efekt taki ze zaswieciła wlasnie

> sie kontrolka uszkodzonego ukladu poduszki powietrznej.ale to

> moze z powodu jakiegos zwarcia po rozkreceniu zegarow.pozdr.

Na pewno nie wolno włączać stacyjki przy zdjętej poduszce, ale coś mi sie kolibie, że przy ściągnietych zegarach chyba też...

A z innej beczki - ściągnąłem dziś tą maskownicę od zegarów - powiedz mi, czy zdjąłeś to bez ściągania obudowy kolumny kierownicy, czy rozbrajałeś jednak? Moja Bravka ma podobny przebieg, ale nie musiałem robić wielu rzeczy, z których ci zaproponowałem - to tak wydedukowane z tego co czytam. Zmieniłem świece, przewody WN i pasek rozrządu, bo nie byłem pewien stanu. Okazało się, że pasek był w dobrym stanie i zmieniany, bo nie był oryginał crazy.gif - poszło trochę kasy w błoto, no ale przynajmniej spokojniej jeżdzę. Tuż przed kupnem do wymiany był jeden amor, i tłumik, a teraz rozlatuje mi się łącznik elastyczny wink.gif no nic, nie truję, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko spoko....kazda rada na miare złota;)))Jesli chodzi o zegary to rozebrałem bez demontażu obydowy kolumny kierownicy.hehe a jesli chodzi o łącznik to juz wymieniułem dwa dni temu bo zaczynał przepuszczac.z reszta czas byl juz na niego;)))za nowy dalem 55 zeta +wspawanie i demontaż starego 30 zeta;)pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.