wojzag2 Napisano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2008 Witam Mam pytanie odnosnie samochodu Tempra 2.0 I.E CAT. Od jakiegoś czasu mam problem z paleniem mojej fury. Moje pytnie dotyczy tego czy moze temu byc winny Silnik Krokowy??? objawia sie to w taki sposób ze po zapaleniu auta obroty faluja od 2000 do 900 itd. Gdzie w Temprze jest wpięcie pod EXAMINER to kolejne pytanie i czy mogła paść Centralka bo cos niemogłem sie z Kumplem podlaczyc pod nia na Examinerze W ASO???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 Pasowało by rozebrać krokowca i go ładnie wyczyścić bo może się przycina.A centralka od wtrysku (i za pewne złącze też) jest w kabinie nad nogami pasażera za czarną plastikową osłoną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojzag2 Napisano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > Pasowało by rozebrać krokowca i go ładnie wyczyścić bo może się > przycina.A centralka od wtrysku (i za pewne złącze też) jest w > kabinie nad nogami pasażera za czarną plastikową osłoną. No wlasnie i teraz tu pojawia sie problem ze wxaminer nie chce sie z nia polaczyc czy moliwe ze padla by centralka????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 Trudno powiedzieć bo i mechanicy mieli problem z moją furą i dopiero trzeci koleś dał radę "włamać" się do sterownika.Hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.