DeathMan Napisano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2008 Witam, od pewnego czasu mam problem z rozładowującym się akumulatorem, nawet w ciepłe dni, jezeli przez jeden dzień nie będe samochodu używał to na następny dzień akumulator jest rozładowany prawie do zera. Akumulator jest nowu Centra, chyba 55 amper. Sprawdziłem miernikiem ładowanie, przy zgaszonym silniku jest na aku 12.8 V (aku ładowany całą noc), przy odpalonym silniku jest 13.40V, czy to nie za mało ? Dodam jeszcze, że rano często słychać ćwierkanie z komory silnika, z tego co wyczytałem winny może być alternator ale chciałbym się upewnić. Silnik X17DTL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2008 > Witam, od pewnego czasu mam problem z rozładowującym się > akumulatorem, nawet w ciepłe dni, jezeli przez jeden dzień nie > będe samochodu używał to na następny dzień akumulator jest > rozładowany prawie do zera. Akumulator jest nowu Centra, chyba > 55 amper. > Sprawdziłem miernikiem ładowanie, przy zgaszonym silniku jest na aku > 12.8 V (aku ładowany całą noc), przy odpalonym silniku jest > 13.40V, czy to nie za mało ? Dodam jeszcze, że rano często > słychać ćwierkanie z komory silnika, z tego co wyczytałem winny > może być alternator ale chciałbym się upewnić. > Silnik X17DTL. nie ma co wróżyć tylko trzeba pomierzyć, pierwsze to prąd na postoju przy zamkniętych drzwiach i alarmie, powinien być do 0,05 A [50mA] w/g tis-a, napięcie ładowania jest w gwarancji akumulatora i powinno zdaje się być 13,8...14,4V, najlepiej przy włączonych światłach na biegu jałowym, wówczas coś po ocenie pomiarów można coś powiedzieć, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.