rafak Napisano 23 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2005 Witam! Mam pytanko do szanownych klubowiczów jak dostac się do zegarów, tzn wymontowac tablice z zegarami. Czytałem w jednym z postów, że należy wykręcić cztery śruby. Znalazłem dwie i odkręciłem ale wyszła tylko taka ozdobna łukowata listwa (która notabene nie bardzo chce wejść na swoje miejsce). Nie mogę znalęźć innych śrub. Proszę o jakieś wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekrempi Napisano 23 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2005 Zapewne odkręciłeś tylko dwie górne a pozostałe dwie są pod obudową kolumny kierowniczej i trzeba ją zdjąć. Trzeba od spodu odkręcić trzy srubi i zdjąć dolną część (mała trudność bo przeszkadz dzwignia do regulacjaii kierownocy) potem dwie śróbki przy samej kierownicy i schodzi górna część obudowy. Po zdjęciu widać owe dolne śruby od licznika. Jest jeszcze inna możliwość a mianowicie: zwolnić dzwignię blokady kierownicy i wyciągnąć ją do góry i skierować jak najbardziej w dół, przy liczniku będzie widać taki materiał osłaniający szczelinę należy ją delikatnie wysunąć od strony kierownicy i pod nią będą widoczne śruby ale przy tym sposobie jest ciężko wyjąć licznik. Powodzenia Ową osłone założysz jak wyjmiesz licznik (nie trzeba jej zdejmować aby go wyjąć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafak Napisano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2005 > Ową osłone założysz jak wyjmiesz licznik (nie trzeba jej zdejmować > aby go wyjąć) Dzięki, ale nie bardzo wiem o jaką osłonę Ci chodzi ? A i jeszcze jedno, pod kolumną znalazłem dwie sruby nie trzy ?? Reszta chyba jest jasna, jutro się pobawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekrempi Napisano 23 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2005 > Dzięki, ale nie bardzo wiem o jaką osłonę Ci chodzi ? > A i jeszcze jedno, pod kolumną znalazłem dwie sruby nie trzy ?? > Reszta chyba jest jasna, jutro się pobawię. Trzecia jest koło dzwigni do regulacji kierownicy a osłone dopiero widać jak odsuniesz kieronice (takie czarne płutno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafak Napisano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2005 Jasne kumam, już to sobie obejrzałem. Tylko nie wiem jak zamontować listwę którą wykręciłem (dwie górne śruby) bo jakoś nie bardzo pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.