artur-wiater Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 Proponuje kolegom, za przykładem kolegi chocby, frontalny atak na ASO Chevroleta, wszyscy których spotkało coś złego niech napiszą: 1. co ich spotkało, 2. w którym ASO i sie koniecznie podpiszą z imienia i nazwiska, a ja to wszystko ładnie zbiorę dopiszę parę słów od siebie i wyślę do Chevroleta Polska i prasy motoryzacyjnej, może coś drgnie bo cierpliwośc się skończyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 Widzę że nie tylko ja mam dość...A na początku było że się czepiałem. Masz rzeczywiście jakieś dojścia do prasy motoryzacyjnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 Nie zebym bronił, ale w całym tym układzie serwis jest niewiele winien (z wyłaczeniem braku checi do pracy), ale oni sami na gorze nie maja dostepu do jakies super wiedzy. Wiem bo siedziałem w tym przez 7 lat. Sprobujcie sie zatrudnic w ASO to zobaczycie co jest po drugiej stronie lustra, ludzie ktorzy chca sie rozwijac uciekli z ASO - naleze do nich. A jak macie pretensje uzasdnione to jest taki numer do skladania skarg 22 6061777. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 >> Masz rzeczywiście jakieś dojścia do prasy motoryzacyjnej? Nie ma ale zadzwonie pogadam a to czasami lepsze niż dojścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 > Nie zebym bronił, ale w całym tym układzie serwis jest niewiele > winien (z wyłaczeniem braku checi do pracy), ale oni sami na > gorze nie maja dostepu do jakies super wiedzy. Wiem bo > siedziałem w tym przez 7 lat. Sprobujcie sie zatrudnic w ASO to > zobaczycie co jest po drugiej stronie lustra, ludzie ktorzy chca > sie rozwijac uciekli z ASO - naleze do nich. A jak macie > pretensje uzasdnione to jest taki numer do skladania skarg 22 > 6061777. winę należy podzielić: ASO odpowiada za niekompetencję pracowników natomiast za długi czas oczekiwania na części GM lub Chevrolet Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 > Nie zebym bronił, ale w całym tym układzie serwis jest niewiele > winien (z wyłaczeniem braku checi do pracy), ale oni sami na > gorze nie maja dostepu do jakies super wiedzy. Wiem bo > siedziałem w tym przez 7 lat. Sprobujcie sie zatrudnic w ASO to > zobaczycie co jest po drugiej stronie lustra, ludzie ktorzy chca > sie rozwijac uciekli z ASO - naleze do nich. A jak macie > pretensje uzasdnione to jest taki numer do skladania skarg 22 > 6061777. A co mnie jako klienta to obchodzi? Jak kupowałem auto to nie było że sprzedawcy są niekompetentni to nie sprzedadzą. Na szkolenie wciskaczy kitu salony mają pieniądze, niech więc zainwestują także w kwalifikacje mechaników. Prawda jest inna: klient jest dobry do momentu gdy nie wyjedzie z salonu. A potem to już problem klienta - on przecież nie kupuje działających rzeczy tylko "wartości" związane z daną marką. To że nie działa to już jego zmartwienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.