Skocz do zawartości

frontalny atak na ASO


artur-wiater

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje kolegom, za przykładem kolegi chocby, frontalny atak na ASO Chevroleta, wszyscy których spotkało coś złego niech napiszą:

1. co ich spotkało,

2. w którym ASO i sie koniecznie podpiszą z imienia i nazwiska,

a ja to wszystko ładnie zbiorę dopiszę parę słów od siebie i wyślę do Chevroleta Polska i prasy motoryzacyjnej, może coś drgnie bo cierpliwośc się skończyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zebym bronił, ale w całym tym układzie serwis jest niewiele winien (z wyłaczeniem braku checi do pracy), ale oni sami na gorze nie maja dostepu do jakies super wiedzy. Wiem bo siedziałem w tym przez 7 lat. Sprobujcie sie zatrudnic w ASO to zobaczycie co jest po drugiej stronie lustra, ludzie ktorzy chca sie rozwijac uciekli z ASO - naleze do nich. A jak macie pretensje uzasdnione to jest taki numer do skladania skarg 22 6061777.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zebym bronił, ale w całym tym układzie serwis jest niewiele

> winien (z wyłaczeniem braku checi do pracy), ale oni sami na

> gorze nie maja dostepu do jakies super wiedzy. Wiem bo

> siedziałem w tym przez 7 lat. Sprobujcie sie zatrudnic w ASO to

> zobaczycie co jest po drugiej stronie lustra, ludzie ktorzy chca

> sie rozwijac uciekli z ASO - naleze do nich. A jak macie

> pretensje uzasdnione to jest taki numer do skladania skarg 22

> 6061777.

winę należy podzielić:

ASO odpowiada za niekompetencję pracowników

natomiast za długi czas oczekiwania na części GM lub Chevrolet Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zebym bronił, ale w całym tym układzie serwis jest niewiele

> winien (z wyłaczeniem braku checi do pracy), ale oni sami na

> gorze nie maja dostepu do jakies super wiedzy. Wiem bo

> siedziałem w tym przez 7 lat. Sprobujcie sie zatrudnic w ASO to

> zobaczycie co jest po drugiej stronie lustra, ludzie ktorzy chca

> sie rozwijac uciekli z ASO - naleze do nich. A jak macie

> pretensje uzasdnione to jest taki numer do skladania skarg 22

> 6061777.

A co mnie jako klienta to obchodzi? Jak kupowałem auto to nie było że sprzedawcy są niekompetentni to nie sprzedadzą. Na szkolenie wciskaczy kitu salony mają pieniądze, niech więc zainwestują także w kwalifikacje mechaników. Prawda jest inna: klient jest dobry do momentu gdy nie wyjedzie z salonu. A potem to już problem klienta - on przecież nie kupuje działających rzeczy tylko "wartości" związane z daną marką. To że nie działa to już jego zmartwienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.