Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dopasowanie kasku do ... głowy ... i z głową

Featured Replies

Napisano

Witam,

Odpowiedź na pytanie dla mnie o tyle istotna, że to o moją głowę chodzi;) .. ale do rzeczy:

Dostał się w moje posiadanie kask (jak w załączniku), wygląda dosyć solidnie i jest w dobrym stanie i chętnie bym go zatrzymał - pozostaje tylko kwestia dopasowania rzomiaru. Nie mam w tym doświadczenia stąd pytanie do Was:

Kask ma na naklejce 61cm (XL) i pozałożeniu na moją głowę siedzi i "nie lata" i w sumie jest wygodnie ale mam wrażenie że idelane byłoby 60cm - chodzi o to, że jak się w ramach "testu" walnę ręką w bok czy w tył to mogę "docisnąć" kask na głowie = minimalne luzy pomiędzy głową a kaskiem;) ....

I teraz:

1. czy na podstawie powyższego opisu mam szukać innego bo szkoda głowy?

2. czy jak dojdzie do tego kominiarka to będzie akurat w sam raz?

3. czy jest OK tak jak jest?

Z góry dzięki za wszelkie info grinser006.gif

ps: a jak napiszecie, że mam się tego pozbyć to od razu jeżeli jest ktoś chętny na ten kask - to na priva info biglaugh.gif

post-34810-14352491430188_thumb.jpg

Napisano

odpowiem na przykladzie taniego kasku, ktory posiadam

Kupilem zgodny z rozmiarem zmierzonym, ale przez pierwszy tydzien byl bardzo ciasny i niewygodny, dopiero potem sie "dopasowal" wiec nie wiem jak jest z kaskami drozszymi ale jesli tak samo to skoro jako nowy juz jest luzny to lepiej chyba kupic cos troszke ciasniejszego - mowie to na przykladzie 2 kaskow, ktore mialem