Skocz do zawartości

Charakterystyka pracy MAP Sensora


taylor

Rekomendowane odpowiedzi

poniewaz moja udreka z moca Kropasa nie zakończyła się niestety - szukam dalej. Podpiąłem się więc pod kable od Mapa i w czasie jazdy lookałem na voltomierz. Przy pełnym bucie wskazywał ok 0,8 V, przy hamowaniu silnikiem 4,5 V a na wolnych ok 3,2 V. Przeciez przy max otwarciu przepustnicy podcisninie powino wynosić 0kPa, czyli zgodnie z tym co podane w książce odczyt powinien być zupełnie odwrotny ... yikes.gif

czy ja coś nie teges rozumuje? jak mam to interpretować? niewiem.gif

ps. czy czymś się róznią Mapy z napisem PRT 03/04 od 03/03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadam - juz sobie sam odpowiadam wink.gif

może sie komus przyda

znalałem cos takiego:

Quote:

Czujnik wskazuje wartość; ciśnienia bezwzględnego.

Ciśnienie bezwzględne obliczane jest według nastepującej formuły:

ciśnienie atmosferyczne - podcisnienie w kolektorze = ciśnienie bezwzględne w kolektorze

Gdy podcioenienie w kolektorze dolotowym silnika jest duże (np: bieg jałowy, hamowanie silnikiem),

to ciśnienie bezwględne dne jest stosunkowo małe i urządzenie sterujące wyznacza małą dawę paliwa.

Gdy podciśnienie w kolektorze jest małe (np: pełne otwarcie przepustnicy), to ciśnienie bezwzględne

jest duże i urządzenie sterujące wyznacza dużą dawkę paliwa.


zamotane ale widze ze map pokazuje prawidłowo

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.