taylor Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 poniewaz moja udreka z moca Kropasa nie zakończyła się niestety - szukam dalej. Podpiąłem się więc pod kable od Mapa i w czasie jazdy lookałem na voltomierz. Przy pełnym bucie wskazywał ok 0,8 V, przy hamowaniu silnikiem 4,5 V a na wolnych ok 3,2 V. Przeciez przy max otwarciu przepustnicy podcisninie powino wynosić 0kPa, czyli zgodnie z tym co podane w książce odczyt powinien być zupełnie odwrotny ... czy ja coś nie teges rozumuje? jak mam to interpretować? ps. czy czymś się róznią Mapy z napisem PRT 03/04 od 03/03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taylor Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 tadam - juz sobie sam odpowiadam może sie komus przyda znalałem cos takiego: Quote: Czujnik wskazuje wartość; ciśnienia bezwzględnego. Ciśnienie bezwzględne obliczane jest według nastepującej formuły: ciśnienie atmosferyczne - podcisnienie w kolektorze = ciśnienie bezwzględne w kolektorze Gdy podcioenienie w kolektorze dolotowym silnika jest duże (np: bieg jałowy, hamowanie silnikiem), to ciśnienie bezwględne dne jest stosunkowo małe i urządzenie sterujące wyznacza małą dawę paliwa. Gdy podciśnienie w kolektorze jest małe (np: pełne otwarcie przepustnicy), to ciśnienie bezwzględne jest duże i urządzenie sterujące wyznacza dużą dawkę paliwa. zamotane ale widze ze map pokazuje prawidłowo pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.