Skocz do zawartości

Przyszły posiadacz 156 SW 2,4 JTD


maroz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Oglądałem dziś 156SW 2,4 JTD 2001 z Holandii.

Raczej nie bita troszkę porysowana , przebieg 180000km. Mam kilka pytań:

- podczas ruszania słychać stuki dość głośne z przodu zawieszenie ?

- pedał sprzęgła dość ciężko chodzi czy to normalne czy subiektywne odczucie

- mocno zaolejone połączenie od spodu skrzyni i silnika co to może być i ile kosztować

- zaolejona rura od z lewej strony pod zderzakiem

silniki pali od razu ichodzi równo przy ostrym przegazowaniu na luzie z rury nie widać dymu dopiero pod konie odrobinkę

- w trakcie ruszania słychać pasek czy to coś może sugerować

Prosze o porady czy warto ją brać i ile szacunkowo koszty napraw. Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam Oglądałem dziś 156SW 2,4 JTD 2001 z Holandii.

> Raczej nie bita troszkę porysowana , przebieg 180000km. Mam kilka

> pytań:

> - podczas ruszania słychać stuki dość głośne z przodu zawieszenie ?

> - pedał sprzęgła dość ciężko chodzi czy to normalne czy subiektywne

> odczucie

> - mocno zaolejone połączenie od spodu skrzyni i silnika co to może

> być i ile kosztować

> - zaolejona rura od z lewej strony pod zderzakiem

> silniki pali od razu ichodzi równo przy ostrym przegazowaniu na luzie

> z rury nie widać dymu dopiero pod konie odrobinkę

> - w trakcie ruszania słychać pasek czy to coś może sugerować

> Prosze o porady czy warto ją brać i ile szacunkowo koszty napraw. Z

> góry dziękuję

oj szykuj co najmniej 5 koła na naprawy...

stuki z zawiechy to pewnie wahacze, jak przednie są już tak wywalone to pewnie i tylne, zaolejona rura to pewnie już turbina nieszczelna - ale to zależy jak mocno zaolejona, jak tylko olejowy osad to norma.

Pedał sprzęgła chodzi ciężko w standardzie.

A piszczący pasek świadczy o konieczności wymiany kompletu rolek napinających-3 szt. i pewnie przy okazji trzeba zrobić rozrząd.

Na samochody z Holandii uważaj - często to pomalowane złomy, zdarza się że są lekko uszkodzone w celu ukrycia większej kraksy. Lepiej poszukaj czegoś z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj szykuj co najmniej 5 koła na naprawy...

> stuki z zawiechy to pewnie wahacze, jak przednie są już tak wywalone to pewnie i tylne,

Sprzedawca ma naprawic zawieszenie w cenie zakupu.

Zaolejona rura to pewnie już turbina nieszczelna - ale to zależy jak mocno zaolejona, jak tylko olejowy osad to norma

Nie widac aby coś kapało, czyli dobrze.

> A piszczący pasek świadczy o konieczności wymiany kompletu rolek napinających-3 szt. i pewnie przy okazji trzeba zrobić rozrząd.

To i tak standardowo po zakupie bym zrobił.

> Na samochody z Holandii uważaj - często to pomalowane złomy, zdarza się że są lekko uszkodzone w celu ukrycia większej kraksy.

Patrzyłem na szyby, ocierki na lakierze i na podwozie nie widac ingerencji. Sprzedający ma tester i pozwala nim sprawdzic grubośc lakieru. Pozatym proponuje dowolny warsztat na sprawdzenie stanu wozu to chyba pozytyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.