maroz Napisano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2008 Witam Oglądałem dziś 156SW 2,4 JTD 2001 z Holandii. Raczej nie bita troszkę porysowana , przebieg 180000km. Mam kilka pytań: - podczas ruszania słychać stuki dość głośne z przodu zawieszenie ? - pedał sprzęgła dość ciężko chodzi czy to normalne czy subiektywne odczucie - mocno zaolejone połączenie od spodu skrzyni i silnika co to może być i ile kosztować - zaolejona rura od z lewej strony pod zderzakiem silniki pali od razu ichodzi równo przy ostrym przegazowaniu na luzie z rury nie widać dymu dopiero pod konie odrobinkę - w trakcie ruszania słychać pasek czy to coś może sugerować Prosze o porady czy warto ją brać i ile szacunkowo koszty napraw. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojk2 Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 Witam U mnie też leci z pomiędzy silnika a skrzyni koszt ok 400zł z robocizną sprzęgło najlepiej wymienić za jednym zamachem przy uszczelnianiu bo i tak będzie demontowane, do mojego 700zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Witam Oglądałem dziś 156SW 2,4 JTD 2001 z Holandii. > Raczej nie bita troszkę porysowana , przebieg 180000km. Mam kilka > pytań: > - podczas ruszania słychać stuki dość głośne z przodu zawieszenie ? > - pedał sprzęgła dość ciężko chodzi czy to normalne czy subiektywne > odczucie > - mocno zaolejone połączenie od spodu skrzyni i silnika co to może > być i ile kosztować > - zaolejona rura od z lewej strony pod zderzakiem > silniki pali od razu ichodzi równo przy ostrym przegazowaniu na luzie > z rury nie widać dymu dopiero pod konie odrobinkę > - w trakcie ruszania słychać pasek czy to coś może sugerować > Prosze o porady czy warto ją brać i ile szacunkowo koszty napraw. Z > góry dziękuję oj szykuj co najmniej 5 koła na naprawy... stuki z zawiechy to pewnie wahacze, jak przednie są już tak wywalone to pewnie i tylne, zaolejona rura to pewnie już turbina nieszczelna - ale to zależy jak mocno zaolejona, jak tylko olejowy osad to norma. Pedał sprzęgła chodzi ciężko w standardzie. A piszczący pasek świadczy o konieczności wymiany kompletu rolek napinających-3 szt. i pewnie przy okazji trzeba zrobić rozrząd. Na samochody z Holandii uważaj - często to pomalowane złomy, zdarza się że są lekko uszkodzone w celu ukrycia większej kraksy. Lepiej poszukaj czegoś z Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maroz Napisano 3 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > oj szykuj co najmniej 5 koła na naprawy... > stuki z zawiechy to pewnie wahacze, jak przednie są już tak wywalone to pewnie i tylne, Sprzedawca ma naprawic zawieszenie w cenie zakupu. Zaolejona rura to pewnie już turbina nieszczelna - ale to zależy jak mocno zaolejona, jak tylko olejowy osad to norma Nie widac aby coś kapało, czyli dobrze. > A piszczący pasek świadczy o konieczności wymiany kompletu rolek napinających-3 szt. i pewnie przy okazji trzeba zrobić rozrząd. To i tak standardowo po zakupie bym zrobił. > Na samochody z Holandii uważaj - często to pomalowane złomy, zdarza się że są lekko uszkodzone w celu ukrycia większej kraksy. Patrzyłem na szyby, ocierki na lakierze i na podwozie nie widac ingerencji. Sprzedający ma tester i pozwala nim sprawdzic grubośc lakieru. Pozatym proponuje dowolny warsztat na sprawdzenie stanu wozu to chyba pozytyw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accupro Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > Pedał sprzęgła chodzi ciężko w standardzie. w mojej byłej AR 156 2.5 V6 sprzęgło chodziło ciężko ale w tej co mam 156 2,4 JTD to sprzęgło chodzi bardzo lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.