SlawekS Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 Siemanko. Pękła mi guma (a nawet 2) tzn. te gumowe osłony od strony skrzyni biegów. Pytanie mam takie co nabyć jeszcze do naprawy/wymiany - posiadam: 2 osłony gumowe, 2 uszczelniacze półosi, 2kpl zacisków do osłon. Wymieniać przy okazji olej, który jeździ od nowości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > Siemanko. Pękła mi guma (a nawet 2) tzn. te gumowe osłony od strony > skrzyni biegów. Pytanie mam takie co nabyć jeszcze do > naprawy/wymiany - posiadam: 2 osłony gumowe, 2 uszczelniacze > półosi, 2kpl zacisków do osłon. Wymieniać przy okazji olej, > który jeździ od nowości? W książce servisowej, którą posiadam piszą, że olej w skrzyni powinno się wymieniać po 100kkm, choć niektórzy twierdzą, że jest on nieśmiertelny;) co do części zamiennych to wydaje mi się, że masz komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > Pytanie mam takie co nabyć jeszcze do > naprawy/wymiany Poza narzędziami, cierpliwością i to chyba wszystko. Na stronie klubowej masz manual. > półosi, 2kpl zacisków do osłon. Wymieniać przy okazji olej, > który jeździ od nowości? Jak jest syntetyczny to można nie wymieniać. Nie jestem pewnien ale fabrycznie lali chyba mineralny. Domyślam się jednak, ze pewnie trochę też tego oleju brakuje skoro osłony są uszkodzone. Ja na twoim miejscu od razu bym go wymienił. Ja w swoim zmieniłem po kupnie olej w skrzyni. 80W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelCz Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > Siemanko. Pękła mi guma (a nawet 2) tzn. te gumowe osłony od strony > skrzyni biegów. Pytanie mam takie co nabyć jeszcze do > naprawy/wymiany - posiadam: 2 osłony gumowe, 2 uszczelniacze > półosi, 2kpl zacisków do osłon. Wymieniać przy okazji olej, > który jeździ od nowości? Jeszcze nakrętki trzymające przegub w piaście, podobno należy za każdym razem nowe dawać. Tyle że ja kiedyś nie mogłem za cholere odkręcić starych i demontowałem wahacz żeby półoś wyciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.