Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Radio plus wzmacniacz czterokanałowy

Featured Replies

Napisano

Planuję kupić radio i wzmacniacz (raczej czterokanałowy do napędzenia głośników przód i subwoofera). Przyznam, że jestem laikiem w CA więc mogę zadawać głupie według Was pytania blush.gif . Czy pod radio z jednym dwukanałowym wyjściem RCA mogę podłączyć wzmacniacz czterokanałowy tak żeby zagrały na nim głośniki + sub, czy w tym celu konieczne są dwa RCA bądź jedno czterokanałowe. Jeśli chodzi o radia moje typy to :

Pioneer DEH 4000

Calrion 288

Wzmacniacz i bas jaki planuję kupić to wersja bardzo ekonomiczna czyli Blaupukt GTA 480 + BLAUPUNKT GTB 1200. Mam świadomość tego, że ni jest to mistrzostwo świata ale audiofilem nie jestem, poza tym w odtwarzaczu przeważnie mp3 leci. Zastanawiam się jedynie czy do takiego wzmacniacza da radę podpiąć głośniki + sub tak żeby to w miarę przyzwoicie zagrało.

Napisano

co do radia z jedna para chinch da sie podpiac 4-kanalowy wzmak. Sa kable z takim rozgaleznikiem.

A drugie to tez da sie podpiac 2 glosniki i jeden sub pod taki wzmacniacz i bedzie gralo.

Napisano

Z tego co sie orientuje to jeżeli podłączysz pod jedno wyjście RCA w radiu wzmacniacz czterokanałowy poprzez przejściówkę to stracisz możliwość regulacji jakiegokolwiek balansu przód/sub z poziomu radia.

Jedyna regulacja jaka w tym przypadku będzie możliwa to tylko z poziomu wzmacniacza, a taka regulacja nie zawsze daje nam osiągnąć taki efekt jaki byśmy sobie planowali.