skubany_pl Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 Chciałem zasięgnąć opinii na temat silnika benzynowego 2.2 16V, 147KM. Mam możliwość sprowadzić astrę II sport z takim motorem, rocznik 2001. Jak z jego niezawodnością? Obiło mi się o uszy coś o zrywaniu łańcucha rozrządu, czy ktoś może przybliżyć ten temat? Czy ten silnik lubi wypić olej? Ile zużywa paliwa przy umiarkowanej jeździe międzymiastowej? Jak znosi sekwencyjną instalację lpg? Za wszystkie informacje będę bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skubany_pl Napisano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 Znalazłem trochę informacji w tym wątku . Brakuje konkretnych informacji o spalaniu i możliwości gazowania, toteż o takie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2008 Hey. dwa miesiace temu moja kupila astre coupe z takim silnikiem. jak na 2.2 pojemnosci to pali malo. przynajmniej porownuje do takiej samej pojemnosci z honda prelude silnik na wolnych obrotach chodzi troche jak diesel, mam na mysli slychac lancuch jest w miare elastyczny, ladnie ciagnie miedzy 3000-5000rpm. Nie lubi zbyt wysokich obrotow spalanie w cyklu miejskim ok 10l/100km na autostradzie roznie. Nie udalo mi sie przekroczyc wiecej jak 8,5l/100km jazda z predkosciami rzedu 120-140mph (czyli pod 200km/h) co do lancuszka to rozne rzeczy czytalem. Egzemplarz ktory mamy ma full vauxhall history i lancuszek byl wymieniany w ramach akcji serwisowej. spalania oleju jak dotad nie zauwazylem lpg? nie wiem podsumowujac: jak dla mnie silnik taki nijaki, niby duza pojemnosc, srednia moc, niskie spalanie, osiagi takie sobie, niezla predkosc maksymalna. Co do samej astry coupe: ladna stylistyka, full wyposazenie, malo wydajna klima (moze dlatego ze jestem przyzwyczajony do klimatronika), dobre wyciszenie, duuuzy bagaznik jakosc wykonczenia a'la fjat oraz tak samo kiepski prestiz marki ale to tylko moja opinia pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 9 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2008 ... > silnik na wolnych obrotach chodzi troche jak diesel, mam na mysli > slychac lancuch... Ze smutnych relacji na z22se.co.uk, wynika, że kilka kkm. po takich objawach zrywały się łańcuchy! W moim w ogóle łańcuszka nie słychać a jest "zarażony" (jednak tylko 24kkm. przebiegu). Zestaw naprawczy teraz bardzo tani z UK, więc może warto jeszcze raz zmienić... Ponoć nawet po wymianie ten łańcuch potrafił sie zerwać po 200kkm. Jeśli chodzi o wrażenia to mój oleju nie "pije" wcale (nie widać na bagnecie aby coś ubywało). Pracuje cicho z niezłą kulturą. Świetnie ciągnie od 4krpm. Średnio pali 10l./100km. Da się zejść nawet do 6-7, jadąc baaardzo spokojnie na trasie. Ale moje autko wazy tylko 850kg. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszka Napisano 9 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2008 Miałem w rodzinie vectre z silnikiem z22se. 50 tysiecy na gazie zrobiliśmy-sekwencja oczywiście. Silnik bezawaryjny a oleju palił od 0 do 200ml na 1000km. Nowy właściciel też śmiga i nie narzeka-teraz bedzie miała już pod 200 tyś km. Co do łańcuszka to była to wadliwa seria, i idzie po numerze silnika sprawdzić czy należy on do grupy ryzyka . Mój nie był. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.