AKuba Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 Chyba głównie wtryskiwacze się psują, prawda? Pytam bo jeśli zbyt często będą do wymiany to nie warto się bawić w gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizma Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > Chyba głównie wtryskiwacze się psują, prawda? Pytam bo jeśli zbyt > często będą do wymiany to nie warto się bawić w gaz? Kolego kupiłem samochód z sekwencją, która miała dwa lata. Ja jeżdżę kolejne dwa wkręcone 40kkm i rośnie. Instalacja smiga bezawaryjnie. Jedyny problem to gazownik idiota, który nowicjuszowi chciał dodatkowy filtr bo sie nie znał ani ja ani on. Po wymianie warszatu działa bez problemu. Róznica pomiędzy benzyna i gazem prawie niewyczuwalna. Wspomnianych przez ciebie wtryskiwaczy nie wymieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bracichowicz Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > Chyba głównie wtryskiwacze się psują, prawda? Pytam bo jeśli zbyt > często będą do wymiany to nie warto się bawić w gaz? U mnie instalacja od 1,5 roku, 50 000 km i tylko listwa wtryskowa do regeneracji (60 zł). Najgorsze co było to partacze gazownicy - wystrzegać się i strzelać jak zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaszpir007 Napisano 18 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 > Najgorsze co było to partacze gazownicy - wystrzegać się i strzelać > jak zobaczysz Najgorsze by było to że zostało by w Polsce tylko .... kilku gazowników... Tych co spotkałem to niestety osoby które najchętniej pokręcą śrubką i popatrzą na "komputerek" i to wszystko. Oczywiście TYLKO na postoju , bo podczas jazdy nie regulują ... prawdziwych fachowców jest naprawdę mało , a najgorsze że nawet jeśli fachowiec w jakiejś firmie jest to w większości zachłanność na kasę właściciela firmy powoduje że fachowiec odchodzi a na jego miejsce jest zatrudniany małolat za grosze który dopiero "uczy" się na samochodach klientów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumun Napisano 25 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2008 > Chyba głównie wtryskiwacze się psują, prawda? Pytam bo jeśli zbyt > często będą do wymiany to nie warto się bawić w gaz? Zrobiłem 100kkm z LPG, mam instalkę polską DTgas z listwą wtryskową matrix, wymieniłem : 4 x filtr gazu fazy ciekłej 4 x filtr gazu fazy lotnej 1 x reduktor (przez gamonia gazownika) i sam naprawiłem czujnik ciśnienia gazu po gazowniku , który chciał wymieniać wszytko po kolei, bo Panie kumpijuter nie pokazuje co jest nie tak . Gdyby nie gazownik to zamiast wymiany reduktora należało wymienić/naprawić czujnik ciśnienia gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 26 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2008 > Chyba głównie wtryskiwacze się psują, prawda? Pytam bo jeśli zbyt > często będą do wymiany to nie warto się bawić w gaz? Po przbiegu ok.80 kkm padła listwa wtryskowa "MATRIX"./spaliła sie jedna cewka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigi11 Napisano 28 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 Witam ja mam clio 1.2 16 V instalacja sekwencyjna BRC od 2005 roku zrobione 70 kkm i nic tylko co rok regulacja i filtr gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Chyba głównie wtryskiwacze się psują, prawda? 60 tys. km padła listwa matrix, naprawa 185zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.