payur_gr Napisano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2008 4 lata, nominalny przelot ok. 120 tys. Po starcie z dymi na szaro-niebiesko (nie jest to zasłona dymna - ale widać...) Jeśli bierze olej czy to możliwe po 120 tys km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2008 > 4 lata, nominalny przelot ok. 120 tys. > Po starcie z dymi na szaro-niebiesko (nie jest to zasłona dymna - ale > widać...) > Jeśli bierze olej czy to możliwe po 120 tys km? Tak jak najbardziej jest to możliwe. Jeżeli masz silnik przed modyfikacją. Jak auto serwisowane to toyota takie rzeczy robi na własny koszt (jeżeli twoje auto mogło mieć potencjalnie wadę), również po gwarancji. Jeżeli było serwisowane poza aso to przydałoby się mieć faktury z których wynikałoby, że auto było serwisowane zgodnie z interwałami producenta. Sprowadzone też zrobią jeżeli będą spełnione warunki jw. W tych avensach oprócz akcji serwisowej na bloki była również na uszczelki pod głowicą. Udaj się do aso i czekaj na diagnozę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2008 > Tak jak najbardziej jest to możliwe. Jeżeli masz silnik przed > modyfikacją. W dieslach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2008 > W dieslach? Niestety obok 1.4 benzyny 2 litrowy d4d to chyba najczęściej cierpiący na tę przypadłość motor. Ale TMP staje na wysokości zadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
payur_gr Napisano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2008 > Tak jak najbardziej jest to możliwe. Jeżeli masz silnik >przed modyfikacją. Auto na szczęście nie moje - sprowadzone w rodzinie. >Jak auto serwisowane to toyota takie rzeczy robi na > własny koszt (jeżeli twoje auto mogło mieć potencjalnie wadę), > również po gwarancji. > Jeżeli było serwisowane poza aso to przydałoby się mieć faktury z > których wynikałoby, że auto było serwisowane zgodnie >z interwałami producenta. > Sprowadzone też zrobią jeżeli będą spełnione warunki >jw. > W tych avensach oprócz akcji serwisowej na bloki była również na > uszczelki pod głowicą. > Udaj się do aso i czekaj na diagnozę. Co to za akcje? Można jakieś bliższe szczegóły? Kiedyś pytałem kol. Sibui o Corollę 1.6 - były robione wymiany czegoś co nazwał "short-block'iem" O dziwo nie było wg niego wezwań ASO wymieniało tylko tym co się zgłosili i mieli auta serwisowane w ASO. Czy z tym d-4d to coś podobnego? Czy można to sprawdzić po numerze auta? Z fakturami za serwis w ASO poza PL będzie raczej krucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2008 > Auto na szczęście nie moje - sprowadzone w rodzinie. > Co to za akcje? Można jakieś bliższe szczegóły? > Kiedyś pytałem kol. Sibui o Corollę 1.6 - były robione wymiany > czegoś co nazwał "short-block'iem" Czyli kompletny blok bez głowicy. BTW wymiany dalej są robione: znam człowieka co mu niedawno wymienili w 5 letniej rolce przy przebiegu 150 kkm. Koszty pokryła TMP. > O dziwo nie było wg niego wezwań ASO wymieniało tylko tym co się > zgłosili i mieli auta serwisowane w ASO. Źle nazwałem wymiany gwarancyjne "akcją". Wymieniali tym co zgłaszali nadmierne zużycie oleju. > Czy z tym d-4d to coś podobnego? Czy można to sprawdzić po numerze > auta? Można sprawdzić czy w danym aucie znajduje się blok z podejrzanej partii. Nie wszystkie były wadliwe. > Z fakturami za serwis w ASO poza PL będzie raczej krucho. Wystarczy, że było serwisowane w ASO, powinno być w bazie. Faktury potrzebne są w przypadku kiedy po gwarancji auto było serwisowane poza ASO, aby udowodnić, że przeglądy były robione zgodnie z zaleceniami Toyoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafus12 Napisano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2008 > Niestety obok 1.4 benzyny 2 litrowy d4d to chyba najczęściej > cierpiący na tę przypadłość motor. > Ale TMP staje na wysokości zadania. Cz te dolegliwosci zostaly wyeliminowane? Czy w obecnie sprzedawanych 2.0 D4D sprawia problemy? dzieki, rafus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.