Skocz do zawartości

Ave d-4d 2.0/116 - dymi?


payur_gr

Rekomendowane odpowiedzi

> 4 lata, nominalny przelot ok. 120 tys.

> Po starcie z dymi na szaro-niebiesko (nie jest to zasłona dymna - ale

> widać...)

> Jeśli bierze olej czy to możliwe po 120 tys km?

Tak jak najbardziej jest to możliwe. Jeżeli masz silnik przed modyfikacją. Jak auto serwisowane to toyota takie rzeczy robi na własny koszt (jeżeli twoje auto mogło mieć potencjalnie wadę), również po gwarancji.

Jeżeli było serwisowane poza aso to przydałoby się mieć faktury z których wynikałoby, że auto było serwisowane zgodnie z interwałami producenta.

Sprowadzone też zrobią jeżeli będą spełnione warunki jw.

W tych avensach oprócz akcji serwisowej na bloki była również na uszczelki pod głowicą.

Udaj się do aso i czekaj na diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jak najbardziej jest to możliwe. Jeżeli masz silnik

>przed modyfikacją.

Auto na szczęście nie moje - sprowadzone w rodzinie.

>Jak auto serwisowane to toyota takie rzeczy robi na

> własny koszt (jeżeli twoje auto mogło mieć potencjalnie wadę),

> również po gwarancji.

> Jeżeli było serwisowane poza aso to przydałoby się mieć faktury z

> których wynikałoby, że auto było serwisowane zgodnie >z interwałami producenta.

> Sprowadzone też zrobią jeżeli będą spełnione warunki >jw.

> W tych avensach oprócz akcji serwisowej na bloki była również na

> uszczelki pod głowicą.

> Udaj się do aso i czekaj na diagnozę.

Co to za akcje? Można jakieś bliższe szczegóły?

Kiedyś pytałem kol. Sibui o Corollę 1.6 - były robione wymiany czegoś co nazwał "short-block'iem"

O dziwo nie było wg niego wezwań ASO wymieniało tylko tym co się zgłosili i mieli auta serwisowane w ASO.

Czy z tym d-4d to coś podobnego? Czy można to sprawdzić po numerze auta?

Z fakturami za serwis w ASO poza PL będzie raczej krucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto na szczęście nie moje - sprowadzone w rodzinie.

> Co to za akcje? Można jakieś bliższe szczegóły?

> Kiedyś pytałem kol. Sibui o Corollę 1.6 - były robione wymiany

> czegoś co nazwał "short-block'iem"

Czyli kompletny blok bez głowicy. BTW wymiany dalej są robione: znam człowieka co mu niedawno wymienili w 5 letniej rolce przy przebiegu 150 kkm. Koszty pokryła TMP.

> O dziwo nie było wg niego wezwań ASO wymieniało tylko tym co się

> zgłosili i mieli auta serwisowane w ASO.

Źle nazwałem wymiany gwarancyjne "akcją". Wymieniali tym co zgłaszali nadmierne zużycie oleju.

> Czy z tym d-4d to coś podobnego? Czy można to sprawdzić po numerze

> auta?

Można sprawdzić czy w danym aucie znajduje się blok z podejrzanej partii. Nie wszystkie były wadliwe.

> Z fakturami za serwis w ASO poza PL będzie raczej krucho.

Wystarczy, że było serwisowane w ASO, powinno być w bazie. Faktury potrzebne są w przypadku kiedy po gwarancji auto było serwisowane poza ASO, aby udowodnić, że przeglądy były robione zgodnie z zaleceniami Toyoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety obok 1.4 benzyny 2 litrowy d4d to chyba najczęściej

> cierpiący na tę przypadłość motor.

> Ale TMP staje na wysokości zadania.

Cz te dolegliwosci zostaly wyeliminowane? Czy w obecnie sprzedawanych 2.0 D4D sprawia problemy?

dzieki,

rafus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.