Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieregularna praca podczas jazdy w trakcie dodawania gazu sa

Featured Replies

Napisano

Użytkownik woyteklegia, e-mail: [email protected], komputer: *** dodał wpis do księgi gości:

Wpis: Nie wiem dlaczego nie mogę się zarejestrować i zalogować na forum więc szukam pomocy tutaj. Prośba o pomoc Szanowni Państwo! Jestem użytkownikiem Fiata Uno 1.0 fire (rok prod.1997). Piszę użytkownikiem, ponieważ nie mam zmysłu technicznego i do końca nie znam się na niuansach mechanicznych pracy samochodu. Do niedawna byłem spokojny i szczęśliwy z posiadania tego samochodu. Od trzech miesięcy mam jednak problem z ktorym nie mogą sobie poradzić naprawdę dobre i renomowane warsztaty mechaniczne. Objaw usetrki wygląda mniej więcej tak: Nieregularna praca podczas jazdy w trakcie dodawania gazu samochód \"zmula\" i \"siada\". Nie trzyma wolnych obrotów. Praca silnika nie jest równa. Nie ma znaczenia to czy silnik był zimny czy rozgrzany. Po pierwszej wizycie w warsztacie zostało wymienione: kopułka, paluch rozdzielacza, cztery świece, przewody wysokiego napięcia, silknik krokowy, regulator ciśnienia, czujnik temperatury silnika oraz filtry paliwa, powietrza, oleju i olej. Po okresie około tygodnia nastąpił nawrót choroby. Teraz już wogóle nie da się jeździć normalnie. Silnik gaśnie już w momencie zdjęcia nogi z gazu w przypadku konieczności przyhamowania. Stojąc \\\"na luzie\\\" nie trzyma obrotów a pracuje tylko gdy trzymam nogę na gazie. Po ostatniej wizycie w warsztacie mechanik skłania si