erjotes Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 panowie czy operacja zmiany listwy wtryskowej jest bardzo skomplikowana? tzn czy trzeba do tego jakichs specjalnych umiejetnosci/praktyki/narzedzi? bylem u gazownika podlaczyl sie do kompa cos tam przestawil (jakis mnoznik czasu wtryskow nie pamietam) u mnie byl 1.5 przestawil go na 0,7 jazda probna i auto przerywa i kangurek. kilka prob i stanelo na 1.0 kangurka nie ma ale na gazie auto nie ciagnie jak na pb. gazownik mowil ze cisnienie na listwie spada i te listwy z dt gas system czesto padaja dlatego pytam czy trudno wymienic i jaka najlepiej zalozyc? (tzn najlepszy stosunek ceny do jakosci) obecnie mam cos takiego: prawa strona na gorze- doplyw gazu lewa strona na gorze - wezyk z jakimis kabelkami podlaczony do mapa od tylu kabel zakonczony wtyczka (zdjecie 3) od przodu wtryskiwacze a co to za weze od prawej i od lewej strony na dole? ogrzewanie? panowie jaka listwe? gazownik cos mowil o valteku nie wiem czy mial racje czy tak powiedzial bo gdzies uslyszal "valtek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 Zadałem pytanie na innym watku ale jest zdjecie tutaj! Masz cos skopane na mój gust . Mam taka sama instalacje jest to GAS - TECH 500S Ktos juz cos grzebał przy listwie !! Jakies dziwne połaczenia kabelków przy listwie .Listwa posiada czujnik cisnienia i temperatury LPG .WYGLADA MI ZE JEDEN Z KABLI JEST URWANY przy listwie moze tylko tak na zdjeciu? > obecnie mam cos takiego: > prawa strona na gorze- doplyw gazu > lewa strona na gorze - wezyk z jakimis kabelkami podlaczony do mapa > od tylu kabel zakonczony wtyczka (zdjecie 3) > od przodu wtryskiwacze > a co to za weze od prawej i od lewej strony na dole? > ogrzewanie? Tak listwa jest ogrzewana ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > Zadałem pytanie na innym watku ale jest zdjecie tutaj! > Masz cos skopane na mój gust . Mam taka sama instalacje jest to GAS - > TECH 500S szkoda tylko ze nie takie same wrazenia z uzytkowania > Ktos juz cos grzebał przy listwie !! nie zaprzecze nie potwierdze > Jakies dziwne połaczenia kabelków przy listwie .Listwa posiada > czujnik cisnienia i temperatury LPG .WYGLADA MI ZE JEDEN Z > KABLI JEST URWANY przy listwie moze tylko tak na zdjeciu? na monitorze byly odczyty z temp gazu i cisnienia. tak tylko wyglada ze urwany. jeden czarny kabelek idzie od obudowy komputera (widac go na 3 zdjeciu po prawej stronie) do obudowy listwu. nastepny czarny idzie od obudowy listwy do czujnika wkrecone w listwe trzeci czerwony wychodzi z czujnika i idzie gdzies sobie w wiazke > Tak listwa jest ogrzewana ! tak myslalem, dobrze kombinowalem ale wrocmy do sprawy glownej czyli jaka listwie mozna tu wlozyc? w IV gen instalkach nie jestem obcykany i nie wiem ak tam z tymi cisnieniami jest. gosc mowil ze najprawdopodobniej to listwa. jest jakas mozliwosc sprawdzenia reduktora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > tak tylko wyglada ze urwany. jeden czarny kabelek idzie od obudowy > komputera (widac go na 3 zdjeciu po prawej stronie) do obudowy > listwu. Tylko po co ? bo patrzę w schemat połaczeń i czegos takie nie ma !! > nastepny czarny idzie od obudowy listwy do czujnika wkrecone w listwe To masa czujnika -tylko czy listwa jest połaczona z masa ? Powinien byc podpiety do PEWNEJ masy np bloku silnika a najlepiej do nadwozia! > trzeci czerwony wychodzi z czujnika i idzie gdzies sobie w wiazke To sygnał temp,LPG dla sterownika. > tak myslalem, dobrze kombinowalem > ale wrocmy do sprawy glownej czyli jaka listwie mozna tu wlozyc? Obawiam sie ze nie ma zamiennika.Jutro popytam > w IV gen instalkach nie jestem obcykany i nie wiem ak tam z tymi > cisnieniami jest. gosc mowil ze najprawdopodobniej to listwa. Ale najprawdopodobnie!? > jest jakas mozliwosc sprawdzenia reduktora? Na listwie wtryskowej powinien trzymac stałe cisnienie ok 1,0 bar nie zaleznie od obciazenia.To widac w programie podczas jazdy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > Tylko po co ? bo patrzę w schemat połaczeń i czegos takie nie ma !! a to poprosze schemacik jesli mozna bo niestetynie osiadam > To masa czujnika -tylko czy listwa jest połaczona z masa ? Powinien > byc podpiety do PEWNEJ masy np bloku silnika a najlepiej do > nadwozia! jak najbardziej, do poprawy > To sygnał temp,LPG dla sterownika. > Obawiam sie ze nie ma zamiennika.Jutro popytam nawet nie chodzi mi o zamiennik tylko czy mozna cos wsadzic popularnego przez jakas przejsciowke albo cokolwiek > Ale najprawdopodobnie!? nie powiedzial ze na pewno z reszta jakby powiedzial to i tak pewnosc bylaby dopiero po zmianie > Na listwie wtryskowej powinien trzymac stałe cisnienie ok 1,0 bar nie > zaleznie od obciazenia.To widac w programie podczas jazdy! niestety gosc nie mial lapka :/ i nie wiadomo co sie dzialo podczas jazdy. ale podczas jak ustawil wartosc ponizej 1.0 to auto przerywalo szarpalo i nie jechalo. podczas pracy w warsztacie widac bylo ze cisnienie nie jest stale ale po odpaleniu chyba 1.6 a pozniej spadalo do okolice 1.0 ale za to nie dam sobie reki uciac bo nie zwracalem uwagi na cisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > a to poprosze schemacik jesli mozna bo niestetynie osiadam Mam w formie papierowej zobacze jutro jak wyjdzie xero. > nawet nie chodzi mi o zamiennik tylko czy mozna cos wsadzic > popularnego przez jakas przejsciowke albo cokolwiek Popytam w serwisie u mnie.Ale w programie jest funkcja testowania pracy listwy -kazdego wtrysku oddzielnie?! > niestety gosc nie mial lapka Szkoda bo podczas jazdy tez powinna byc wykonana kalibracja. Jakie były czasy wtrysku LPG w stosunku do Pb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > Mam w formie papierowej zobacze jutro jak wyjdzie xero. nawet fotka wysokiej rozdzielczosci wystarczy > Popytam w serwisie u mnie.Ale w programie jest funkcja testowania > pracy listwy -kazdego wtrysku oddzielnie?! wierze na slowo , moze gosc o tym nie wiedzial albo nie pomyslal zeby sprawdzic. > Szkoda bo podczas jazdy tez powinna byc wykonana kalibracja. okladnie, podczas jazdy najelpiej > Jakie były czasy wtrysku LPG w stosunku do Pb ? czasy wtrysku pb lpg zaraz po podpieciu bez zmian bylo 2.39 i ~4,6 teraz jest 2.39 i 3 z hakiem generalnie to gosc wlaczyl autokalibracje i nie udawala sie. tzn po przelaczeniu albo chodzil nierowno i glosno albo gasl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 > generalnie to gosc wlaczyl autokalibracje i nie udawala sie. tzn po > przelaczeniu albo chodzil nierowno i glosno albo gasl Witam! Kazdy co posiada jaks wiedze, zaraz Ci napisze zmien gazownika. Skoro nie dorobil sie laptopa, a to jest podstawa. Na postoju w warsztacie to tylko wstepnie Ci moze ustawic, reszta w czasie jazdy pokazuje pod obciazeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > Witam! > Kazdy co posiada jaks wiedze, zaraz Ci napisze zmien gazownika. > Skoro nie dorobil sie laptopa, a to jest podstawa. > Na postoju w warsztacie to tylko wstepnie Ci moze ustawic, reszta w > czasie jazdy pokazuje pod obciazeniem. w tym problem ze nikt nie chce w tym grzebac lub nie ma kabla/ programu do tej instalacji . a jechac 150 km w jedna strone troche nie bardzo :/ taniej pewnie bedzie kupic interfejs i z wasza pomoca dzialac samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 23 Września 2008 Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > nawet fotka wysokiej rozdzielczosci wystarczy prv > wierze na slowo , moze gosc o tym nie wiedzial albo nie pomyslal zeby > sprawdzic. Załącznik. Co to za silnik i samochód bo cos na moj gust czasy wtrysku za małe chyba ze to pełna sekwencja?! Jak jest połączony MAP sensor od LPG -czy na jednym ujeciu od kolektora i podzielony z reduktorem na trójniku? Jesli tak to bład - tak było u mnie i poprawiali w Lublinie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > prv > Załącznik. dzieki > Co to za silnik i samochód bo cos na moj gust czasy wtrysku za małe > chyba ze to pełna sekwencja?! samochod to fiat bravo 1.8 > Jak jest połączony MAP sensor od LPG -czy na jednym ujeciu od > kolektora i podzielony z reduktorem na trójniku? Jesli tak to > bład - tak było u mnie i poprawiali w Lublinie . musze sprawdzic bo nie pamietam. mam schemacik teraz na spokojnie posprawdzam czy nie ma jakiegos zonka moze wtedy sie cos wykluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 23 Września 2008 Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > dzieki > samochod to fiat bravo 1.8 > musze sprawdzic bo nie pamietam. mam schemacik teraz na spokojnie > posprawdzam czy nie ma jakiegos zonka moze wtedy sie cos > wykluje. Jeszcze do sprawdzenia srednica dysz.Wg instrukcji dla silnika 1.8 powinna być srednica 3.0 mm I jeszcze Dla pojazdow z wtryskiem półsekwencyjnym lub symultanicznym sygnał predkosci obrotowej RPM nalezy brac bezposrednio z obrotomierza!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2008 miedzy czasie popatrzylem na szybko pod maske , wezyk ktory oryginalnie byl miedzy kolektorem ssacym a regulatorem cisnienia paliwa zostal przeciety i w niego wlozony czwornik od ktorego jeden wezyk idzie do mapa a drugi do reduktora. bylem tez u gazownikow niedaleko mnie. gosc popatrzyl podumal i mowi ze poszuka oprogramowania (bo to ktore ma nie chcialo sie polaczyc) potem przystawil ucho do szyny i mowi ze przepuszcza gaz dlatego czasem trudno zapalic bo go zalewa i stad to spalanie. tez przylozylem ucho do szyby i faktycznie sluchac "syczenie" gazu (silnik oczywiscie zgaszony zaplon wylaczony) pytalem o szyny to mowil ze to jest matrix podgrzewany z jakas dziwna wtyczka a koszt takiej to pewnie 800,- zł ale mowil ze moze by sie dalo walteka wlozyc ale z tego co czytalem to walteki nie mozna nazwac wtryskiwaczami i ze sa be fe itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 23 Września 2008 Udostępnij Napisano 23 Września 2008 mowi ze przepuszcza > gaz dlatego czasem trudno zapalic bo go zalewa i stad to > spalanie. > tez przylozylem ucho do szyby i faktycznie sluchac "syczenie" gazu > (silnik oczywiscie zgaszony zaplon wylaczony) Pytalem w serwisie przed chwile czy to mozliwe - odp .TAM NIE MA SIE CO ROZSCZELNIC !? CZY NIE SYCZY GAZ NA WLOCIE DO SZYNY? > pytalem o szyny to mowil ze to jest matrix podgrzewany z jakas dziwna > wtyczka a koszt takiej to pewnie 800,- zł Jesli by sie okazało ze to szyna to koszt 350 pln - dostepna od reki w RST ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > mowi ze przepuszcza > Pytalem w serwisie przed chwile czy to mozliwe - odp .TAM NIE MA SIE > CO ROZSCZELNIC !? CZY NIE SYCZY GAZ NA WLOCIE DO SZYNY? no to nie wiem. syczy bo lysze ale sprawdze jakos czy to w wezy czy w szynie. > Jesli by sie okazało ze to szyna to koszt 350 pln - dostepna od reki > w RST ! na allegro tez patrzylem to sa matrixy po 300 ale bez ogrzewania. a ta za 350 to z ogrzewanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 23 Września 2008 Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > na allegro tez patrzylem to sa matrixy po 300 ale bez ogrzewania. a > ta za 350 to z ogrzewanie? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 23 Września 2008 Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > ze poszuka oprogramowania (bo to ktore ma nie chcialo sie > polaczy Program poszedł na prv. Ale sterowniki maja/miał? hasło bez niego nie polaczy się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2008 > Program poszedł na prv. > Ale sterowniki maja/miał? hasło bez niego nie polaczy się. ale haslo do sterownika lpg cale szczescie znam jutro jade do 3 gazownika zobacze co on powie, czy stwierdzi ze listwa przepuszcza a u ciebie w serwisie mowia ze nie ma takiej mozliwosci. jutro tez sprawdze ten reduktor tak jak pisales - zdejme rure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > mozliwosci. jutro tez sprawdze ten reduktor tak jak pisales - > zdejme rure. To nie reduktor tylko zdejm wezyki z listwy.Jesli jest juz tepmperatura przełaczania na gaz po pierwszy właczeniu LPG to zawor na parowniku jest otwarty ! Tylko listwa czeka na sygnał obrotów ze sterownika i wtedy zobaczysz czy ucieka gaz z listwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > To nie reduktor tylko zdejm wezyki z listwy.Jesli jest juz > tepmperatura przełaczania na gaz po pierwszy właczeniu LPG to > zawor na parowniku jest otwarty ! Tylko listwa czeka na sygnał > obrotów ze sterownika i wtedy zobaczysz czy ucieka gaz z listwy. rano jest wiec nie kumam moglbys rozjasnic dokladniej jak to wyglada i jak mam to sprawdzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > rano jest wiec nie kumam moglbys rozjasnic dokladniej jak to wyglada > i jak mam to sprawdzic ? ...tak na szybko i prosto. Jesli bedziesz słyszał ''syk'' to zdejm wezyki po kolei z SZYNY i sprawdzisz czy to ktorys wtryskiwacz puszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > ...tak na szybko i prosto. > Jesli bedziesz słyszał ''syk'' to zdejm wezyki po kolei z SZYNY i > sprawdzisz czy to ktorys wtryskiwacz puszcza aa ok teraz kumam bylem u 3 gazownika. powiedzial ze skoro autokalibracji nie przeszedl to znaczy ze sprzetowo cos nie halo ale maja zapchany kalendaz w tym tyg wiec w nastepnym moga popatrzyc ale zeby mnie nie zostawic na lodzie dali mi laptopa i interfejs powiedzieli zebym sprawdzil wtryskiwacze jakiej sa srednicy bo moze za male i zebym poprobowal z laptopem podczas jazdy na wlasna odpowiedzialnosc . takze zaczne od tych wtryskiwaczy, moze przeczyszcze listwe jesli sie uda a pozniej autokalibracje zapuszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > dali mi laptopa i interfejs powiedzieli zebym sprawdzil > wtryskiwacze jakiej sa srednicy Chyba dysze w kolektorze ?-jak pisałem powinny miec srednice 3.0 mm bo moze za male i zebym To mozliwe ! > poprobowal z laptopem podczas jazdy na wlasna odpowiedzialnosc . Mozna , ale zobacz odczytaj w programie jaki jest soft wersja i zobacz - bo nie pamietam czy nie ma w pliku przesłanym nowszej wersji .Soft byl modyfikowany kilka razy - poprawiali jego wersje.JESLI JEST TO ZAPISZ STARY NA KOMPIE I WGRAJ NOWY PRZED AUTOKALIBRACJĄ. Zgodnie z instrukcja autokalibracja powinna byc przeprowadzona dla 4 punktów 1 przy obrotach wiekszych od biegu jalowego 2000 obr 2 bieg jałowy 3 i 4 podczas jazdy dla roznych obciazen silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > jesli sie uda a pozniej autokalibracje zapuszcze. opis kalibracji poszedl na e- mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > opis kalibracji poszedl na e- mail dzieki opis na pewno sie przyda boje sie tylko tego ze jak bylem u 1 gazownika instalacja nie przchodzila autokalibracji na luzie :/ ale poczekam az sie naladuje laptok i sam sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 24 Września 2008 Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > dzieki opis na pewno sie przyda > boje sie tylko tego ze jak bylem u 1 gazownika instalacja nie > przchodzila autokalibracji na luzie :/ ale poczekam az sie > naladuje laptok i sam sprawdze. Nie przejdzie TEZ kalibracji jak np beda nieprawdziwe dane w oknach KONFIGURACJA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2008 > Nie przejdzie TEZ kalibracji jak np beda nieprawdziwe dane w oknach > KONFIGURACJA bylem podlaczylem sie i co .... dalem ten test "bieg jałowy" test sie zrobil poprawka ustalila sie na 0,95 no to dalem autokalibracja program poprosil o obroty na poziomie 2.5 tys tak tez uczynilem program cos tam pomyslal jakies 2 paseczki przeszly i pojawil sie napis: prosze rozpoczac jazde kalibracyjna no to ruszylem ale podczas tej jazdy nic sie nie dzialo tzn nie byly zbierane zadne dane nic sie nie pojawialo a auto tylko przerywalo :/ chyba cos zle robie :/ grrrr edit: dziwny ten program. teraz tak od niechcienia zapuscilem autokalibracje i po przytrzymaniu obr na 2.5 tys pokazalo sie "jedz" przejechalem sie jakies tak punkty sie zaznaczyly (4 czerwone i 12 zielonych) ale wciaz np przy gazie do dechy przy 5 tys natepuje szarpniecie. musze zglebic tajniki ustawiania intalacji bez ego raczej nie poradze sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > bylem podlaczylem sie i co .... napis: prosze rozpoczac jazde kalibracyjna > no to ruszylem Nie wiem ale chyba trzeba zanaczyc przed ruszeniem opcje ''jazda kalibracyjna'' ale wciaz np przy gazie do dechy przy 5 > tys natepuje szarpniecie. Moze w opcji ''Kalibracja - przełączanie'' na Pb nastepuje przy 5000 obr/min ? Ale niestety moja wiedza na temat kalibracji jest zadna - nigdy tego nie robiłem sam.Ustawione raz trzy lata temu i jest OK! Robili to w Lublinie ale nie było zadnej jazdy kalibracyjnej !!!Jak sie to odbyło nie wiem bo nie byłem podczas tej procedury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > napis: prosze rozpoczac jazde kalibracyjna > Nie wiem ale chyba trzeba zanaczyc przed ruszeniem opcje ''jazda > kalibracyjna'' > ale wciaz np przy gazie do dechy przy 5 > Moze w opcji ''Kalibracja - przełączanie'' na Pb nastepuje przy 5000 > obr/min ? > Ale niestety moja wiedza na temat kalibracji jest zadna - nigdy tego > nie robiłem sam.Ustawione raz trzy lata temu i jest OK! > Robili to w Lublinie ale nie było zadnej jazdy kalibracyjnej !!!Jak > sie to odbyło nie wiem bo nie byłem podczas tej procedury. a w ustawieniach jaka masz ustawiona szyne? matrix czy jakas inne? dzis sie wezme za te dysze przynajmniej sprawdze jakie sa wkrecone. musze zrobic pare screenow z programu to moze juz po samych wykresach sondy cos pomozecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > a w ustawieniach jaka masz ustawiona szyne? matrix czy jakas inne? Ja mam PEGAS Pytalem co jeszcze jest wazne oknie konfiguracja Typ sondy np 0-1V Rodzaj wtrysku jaki masz sekwencja półsekwencja symultaniczny Srednica dyszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > Ja mam PEGAS > Pytalem co jeszcze jest wazne oknie konfiguracja > Typ sondy np 0-1V > Rodzaj wtrysku jaki masz > sekwencja > półsekwencja > symultaniczny > Srednica dyszy no wlasnie z tymi wtryskami lpg. one powinny miec ta odpowiednia srednice w miejscy wkrecenia do szyny wtryskowej czy w miejscy wkrecenia w kolektor dolotowy? u mnie w szynie sa wkrecone 4mm a w kolektorze sa wkrecone 2.2mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > no wlasnie z tymi wtryskami lpg. one powinny miec ta odpowiednia > srednice w miejscy wkrecenia do szyny wtryskowej czy w miejscy > wkrecenia w kolektor dolotowy? > u mnie w szynie sa wkrecone 4mm a w kolektorze sa wkrecone 2.2mm W kolektorze ! powinny byc wg instrukcji dla .. silnika ponizej 1,5 - 2.5 mm silnika 1,5-1,8 -3mm silnika 1.8 - 2,5 - 3.5 mm silnika 2,5 powyzej i turbo - 4,0 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.