VoYteCk Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 Witam, kolegów. Ja z sasiedniego kącika, zamierzam zamienić Asterke na Foke taką jak w temacie. Prosiłbym o żetelne opinie co do silnika zawieszenia itp. oraz na co zwracac uwage przy zakupie ? z góry podziekował pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > Witam, kolegów. > Ja z sasiedniego kącika, zamierzam zamienić Asterke na Foke taką jak > w temacie. Prosiłbym o żetelne opinie co do silnika zawieszenia > itp. oraz na co zwracac uwage przy zakupie ? > z góry podziekował > pozdro Żetelnych opinii jest dużo w archiwum. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > Witam, kolegów. > Ja z sasiedniego kącika, zamierzam zamienić Asterke na Foke taką jak > w temacie. Prosiłbym o żetelne opinie co do silnika zawieszenia > itp. oraz na co zwracac uwage przy zakupie ? > z góry podziekował > pozdro Zawias spoko, ale przejechać się po dziurach trzeba. Od 2 tys powinien się ostro zbierać, palić na cyknięcie, chodzić rówinutko na wolnych obrotach. Odgłoś silnika miękki jak na diesla, bez metalicznego pogłosu. Przy zapalniu i gaszeniu nie powinno rzucać silnikem za mocno (dwumasa), poza tym jeżeli zapala, dobrze jedzie i wszystko działa to nic więcej nie sprawdzisz organoleptycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezy5 Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 > Witam, kolegów. > Ja z sasiedniego kącika, zamierzam zamienić Asterke na Foke taką jak > w temacie. Prosiłbym o żetelne opinie co do silnika zawieszenia > itp. oraz na co zwracac uwage przy zakupie ? > z góry podziekował > pozdro Wszystko znajdziesz tu: http://forum.fordclubpolska.org i tu: http://forum.focusklubpolska.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoYteCk Napisano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Dzieki za info i linki Jeszcze sie zastanawiam czy bardziej pujść w strone TdCi czy TDDi który mniej awaryjny i którym sie przyjemniej jeździ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Dzieki za info i linki > Jeszcze sie zastanawiam czy bardziej pujść w strone TdCi czy TDDi > który mniej awaryjny i którym sie przyjemniej jeździ ? Mniej awaryjny TDDI chociaz jak zawsze zalezy to od egzemplarza. Ale TDCI inna technologia i inna przyjemnosc z jazdy. Ja decydowalbym sie tylko i wylacznie na TDCi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Dzieki za info i linki > Jeszcze sie zastanawiam czy bardziej pujść w strone TdCi czy TDDi > który mniej awaryjny i którym sie przyjemniej jeździ ? W TDDi zabija cena modułu sterującego pompą, fora pełne są opisów tej przypadłości, jakiś zapychający się bufor zapisujący dane czy coś w tym stylu. Wymiana na nowy tylko i wyłącznie i spore tego koszty. Jak zastanawiałem się na zmianą auta to właśnie focus TDCi został wytypowany przez znajomego speca od diesli jako auto relatywnie mało awaryjne bez koszmarnie drogich podzespołów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > W TDDi zabija cena modułu sterującego pompą, fora pełne są opisów tej > przypadłości, jakiś zapychający się bufor zapisujący dane czy > coś w tym stylu. Wymiana na nowy tylko i wyłącznie i spore tego > koszty. > Jak zastanawiałem się na zmianą auta to właśnie focus TDCi został > wytypowany przez znajomego speca od diesli jako auto relatywnie > mało awaryjne bez koszmarnie drogich podzespołów. Nie wiem jak to sie stalo ale dla mnie kazdy nowy diesel kojarzy sie z koszmarnie drogimi podzespolami. Ktore niestety sa czule na jakosc paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Nie wiem jak to sie stalo ale dla mnie kazdy nowy diesel kojarzy sie > z koszmarnie drogimi podzespolami. Ktore niestety sa czule na > jakosc paliwa. Generalnie najwięcej problemów to pompy i wtryski. O ile w TDCi koszt popmy to 800-100 zł to w TDDi już znacząco wzrasta. Wtryski faktycznie są czułe na paliwo, ja przed zakupem pytałem się miejscowego speca od diesli gdzie tankować . A ból jest taki że bez podpięcia auta pod porządny komp to nigdy nie wiesz co tak naprawdę w nim siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Quote: O ile w TDCi koszt popmy to 800-100 zł to w TDDi już znacząco wzrasta A nie jest czasem na odwrót? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Quote: > O ile w TDCi koszt popmy to 800-100 zł to w TDDi już znacząco > wzrasta > A nie jest czasem na odwrót? Uzywana pompa kosztuje kolo 900zl do 1tys. Nowa niestety duzo wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Uzywana pompa kosztuje kolo 900zl do 1tys. Nowa niestety duzo wiecej. Utwierdzam się jednak w przekonaniu, że benzynowy silnik to jednak obecnie lepszy wybór (cena-koszty/awaryjność) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezy5 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Dzieki za info i linki > Jeszcze sie zastanawiam czy bardziej pujść w strone TdCi czy TDDi > który mniej awaryjny i którym sie przyjemniej jeździ ? Ja mam TDDi i jestem zadowolny w razie awari uciekają koszty dwumasy i popmowtryskiwaczy fajny silnik. Napewno TDCi jest żywszy i fajniej się jeździ ale mnie to wystarcza co mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Utwierdzam się jednak w przekonaniu, że benzynowy silnik to jednak > obecnie lepszy wybór (cena-koszty/awaryjność) Ja jestem utwierdzony od lat i nawet fani VW gdzie w passacie spalanie w miescie wynosi 4,5li/100km (wg wlasciciela) mnie nie przekonuje do zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Ja jestem utwierdzony od lat i nawet fani VW gdzie w passacie > spalanie w miescie wynosi 4,5li/100km (wg wlasciciela) mnie nie > przekonuje do zmiany. Mnie też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Quote: > O ile w TDCi koszt popmy to 800-100 zł to w TDDi już znacząco > wzrasta > A nie jest czasem na odwrót? Miało być 800-1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Miało być 800-1000 Ok, a tak BTW to zawsze myślałem zę to w nowszym TDCi osprzęt jest droższy niż w TDDi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Ok, a tak BTW to zawsze myślałem zę to w nowszym TDCi osprzęt jest > droższy niż w TDDi. Śledząc tematy na forach był jakiś zonk z pompami w TDDi i ludzie piszą o astronomicznych kosztach tych pomp które były i tak skazane na padnięcie. Jeśli chodzi o wtryski to tu już podobnie drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IroN_87 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > Śledząc tematy na forach był jakiś zonk z pompami w TDDi i ludzie > piszą o astronomicznych kosztach tych pomp które były i tak > skazane na padnięcie. Jeśli chodzi o wtryski to tu już podobnie > drogo. koszt naprawy sterownika pompy wstryskowej w TDDI 3000zł W ASO do 4 tys nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > koszt naprawy sterownika pompy wstryskowej w TDDI 3000zł > W ASO do 4 tys nawet A jaki koszt pompy do TDCI nowej w ASO no i wtryskow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > koszt naprawy sterownika pompy wstryskowej w TDDI 3000zł > W ASO do 4 tys nawet No właśnie takie kwoty padają, załamka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoYteCk Napisano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Dięki za info. Oczywiście dalsze plusy i minusy dotyczące silników disla chetnie widziane Ja zdecydowalem sie na disla ze wzgledu na mozliwość tankowania disla (pewnego) w promocyjnej cenie (szwagier ma firme transportowa i kupuje co jakis czas cala cysterne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 > A jaki koszt pompy do TDCI nowej w ASO no i wtryskow? Właśnie szukam, na razie znalazłem w intercarsie popmpę do TDDi w cenie 5060 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.