Skocz do zawartości

Jaki sprzęt do Astry F do 1600zł ???


kondrak134

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, chciałbym się na początku przywitac bo na car audio jestem pierwszy raz takze witam wszystkich kolegów smile.gif

Mam do Was takie pytanko. Mam 1600 zł i chciałbym założyc tube do bagaznika, wzmacniacz i radio. Zaznaczam, że nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Myślałem o czymś takim jak: Radyjko z mp3 na CD ale bez wypasu, jakiś wzmacniacz do tego i tube basową do bagażnika. Zaznaczę, że seryjnie w astrze F sedan mam 6 glosnikow. Przy lusterkach syczki, w dzwiach przednich środkowotonowe, i pod tylną szybą basowe. Domyslam sie, że są one nominalne czyli wymagają wymiany. Co byście mi doradzili zeby to mialo ręce i nogi i zebym nie utopił kasy. Radio moge kupic za 350 zł, co do wzmacniacza nie mam pojęcia i tu licze na Was. Tube pasywną 400zł tez juz kupię. A moze kupic tube aktywną i bez wzmacniacza ?? Koledzy poradźcie coś. Dzięki.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sam coś zaproponuj a koledzy doradzą Ci czy to jest OK czy nie bo przeczesywanie netu w poszukiwaniu sprzętu jest dosyć czasochłonne i nie każdemu może się chcieć...

Pierwsze co to odpuść sobie wynalazki typu "tuba"... na tym polu liczą się tylko skrzynie lub indywidualne zabudowy i tutaj każdy Ci to powie grinser006.gif

Zastanów się też czy koniecznie potrzebne są Ci mp3ki, bo jak masz nagrywarke to przecież nie problem wypalić sobie płytkę z trackami...

Moja propozycja wygląda tak (przyznaje się bez bicia że jestem totalnym amatorem, ale gdybym dysponował taką kwotą jak TY, to mój wybór wyglądał by mniej więcej tak...)

Radio

Wzmacniacz

System przód

Subwoofer

+"osprzęt" myślę że w okolicach 1600 zł byś się zmieścił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej, chciałbym się na początku przywitac bo na car audio jestem

> pierwszy raz takze witam wszystkich kolegów

> Mam do Was takie pytanko. Mam 1600 zł i chciałbym założyc tube do