tomw81 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 Witam W moim 1,9TDI ALH mam taki problem, otóż na wolnych obrotach nie grzeje mi ogrzewanie Silnik działa normalnie szybko się nagrzewa na wskaźniku pokazuje 90* i taką temp trzyma cały czas, ale jak stoje gdzieś w korku i chodzi na wolnych obrotach to po chwili w środku z nawiewów leci chłodne powietrze.Wystarczy że zwiększę wtedy obroty, nawet na 1,5 tys i już znów leci ciepłe a w kabinie czasami słychać przelewającą się ciecz? O co tu chodzi wymieniłem czujnik temp płynu i odpowietrzyłem układ ale bez zmian Problem pojawia się tylko czasami ale zima zapasem więc trzeba działać Ktoś mi podpowie co jest grane gdzie szukać przyczyny?? Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=1234285 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomw81 Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > poczytaj > http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=1234285 A nie wiesz jak powinny wyglądać węże od nagrzewnicy bo silnik rozgrzany na 90* wąż do nagrzewnicy gorący a wyjściowy tylko letni Czy takie powinno być schłodzenie byłem u mechaniora powiedział że nie powinna być taka różnica i może być nagrzewnica zamulona i na wolnych obrotach jest za małe ciśnienie aby przetłoczyć płyn przez nią po zwiększeniu obrotów rośnie ciśnienie i daje rade popchnąć płyn przez nagrzewnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 3 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 > A nie wiesz jak powinny wyglądać węże od nagrzewnicy bo silnik > rozgrzany na 90* wąż do nagrzewnicy gorący a wyjściowy tylko > letni Czy takie powinno być schłodzenie byłem u mechaniora > powiedział że nie powinna być taka różnica i może być > nagrzewnica zamulona i na wolnych obrotach jest za małe > ciśnienie aby przetłoczyć płyn przez nią po zwiększeniu obrotów > rośnie ciśnienie i daje rade popchnąć płyn przez nagrzewnicę Mechanik dobrze mowi. Weze powinny miec taka sama temperature przy prawidlowo dzialajacym obiegu. Sprawdz rano stan plynu w zbiorniczku. Moze jest za malo. Dolej do max. i rozgrzej silnik tak zeby wentylator sie zalaczyl. Nastepnego dnia rano zobacz ile plynu jest w zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.