ostrowik Napisano 16 Września 2005 Udostępnij Napisano 16 Września 2005 Jestem ciekaw, co szanowni użytkownicy i wielbiciele BBM sądzą w kwestii istnienia (lub nie) zależności między działaniem silnika krokowego a wysokością spalania pojazdu. Yachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
footrzak Napisano 16 Września 2005 Udostępnij Napisano 16 Września 2005 Jak falowały mi obroty na biegu jałowym (często do 2000 obr.min) spalanie w cyklu miejskim wzrosło do około 10 -11 l/100 km. Przy normalnym około 8,5. Po kasowaniu błędów i przyuczeniu krokowca, wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ostrowik Napisano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2005 > Jak falowały mi obroty na biegu jałowym (często do 2000 obr.min) > spalanie w cyklu miejskim wzrosło do około 10 -11 l/100 km. Przy > normalnym około 8,5. > Po kasowaniu błędów i przyuczeniu krokowca, wszystko wróciło do > normy. Czy to znaczy, że wzrost spalania wynika jedynie z tego, że silnik na biegu jałowym trzyma podwyższone obroty? BTW, jak się przyucza krokowca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 17 Września 2005 Udostępnij Napisano 17 Września 2005 Myśle, że problemem u Footrzaka nie był tylko krokowiec. Generalnie awaria krokowca powoduje wariactwo obrotów a to przekłada sie na dyskomfort prowadzenia samochodu oraz problemy z zapalaniem jak i nagłym gaśnięciem. "KASOWANIE" krokowca zrobisz tylko na examinerze. Koszt >50pln w zalezności od ASO Examiner ma osobna opcje kasowania ustawien krokowca. Mi taki zabieg znacznie polepszył stabilność obrotów i jakośc pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ostrowik Napisano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2005 > Myśle, że problemem u Footrzaka nie był tylko krokowiec. Otóż to. Nie wydaje mi się, aby falowanie obrotów mogło znacząco wpływać na spalanie - jak już to głównie w ruchu miejskim. > Generalnie awaria krokowca powoduje wariactwo obrotów > a to przekłada sie na dyskomfort prowadzenia samochodu oraz > problemy z zapalaniem jak i nagłym gaśnięciem. > "KASOWANIE" krokowca zrobisz tylko na examinerze. > Koszt Examiner ma osobna opcje kasowania ustawien krokowca. > Mi taki zabieg znacznie polepszył stabilność obrotów i jakośc > pracy silnika. Tyle to i ja wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.