Skocz do zawartości

Zawor nagrzewnicy - nagrzewnica[SC]


spruchberyl

Rekomendowane odpowiedzi

> a da rade ten zaworek wymienic bez wyciagania calej nagrzewnicy??

Da.Spuszczasz płyn.Odkręcasz i wywalasz akumulator,odkręcasz i wywalasz lewą część wygłuszenia(wcześniej wąż odpowietrzający),zdejmujesz te dwa wężę na króccach zaworu(nie po chamsku z tymi obejmkami... zlosnik.gif) ,odpinasz linkę na zaworze(nie zgub spinki zlosnik.gif) odkręcasz 2 wkręty którymi przykręcony jest wkład grzewczy z zaworem do obudowy nagrzewnicy,wyciągasz wkład grzewczy z zaworem,odkręcasz zawór(3 śruby).Wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dobra pany kolejny zonk clown.gif

zaworek wkoncu wymienilem (wielkie dzieki za opis) niby wszytko dziala nagrzewnica odpowietrzona caly uklad zalany jak trzeba ale ogrzewanie nie dziala mi na wolnych obrotach tzn jak obroty wskocza powyzej 1000 zaczyna cieple powietrze leciec oba weze idace do zaworka robia sie cieple im wyzsze obroty tym cieplejsze to powietrze dmucha jak tylko obroty spadna do biegu jalowego nagle zaczyna chlodnym dmuchac i jeden waz robi sie zimny probowealem zamienic weze miejscami ale to nic nie dalo niewiem czy winowajca nie jest instalacja gazowa bo auto takowa posiada ale jest nieuzywana od okolo roku a waz ktory robi sie zimny to ten ktory gdzies tam w dalszej kolejnosci laczy sie z mikserem od gazu. Moze mi ktos cos poradzic zeby weliminowac takowy stan rzeczy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.