KRROL Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Hejko czarodzieje No i stałem ise posiadaczem cytrynki Jest prawie wszystko super gdyz.... Objawy takie że z wypietą wtyka od krokowego auto chodzi nie równo, faluje ale nie gasnie. A nastepnie są jak by dwie różne reakcje na podłączenie wtyczki krokowego. Mianowicie nie wiem od czego to zależy gdyż. Podłaczyłem wtyczke krokulca po uprzednim odłączeniu akumulatora i wszystko jest pieknie, silnika nie słychać, zero drgań. Zrobiłem tak ok 20 km. Zajechałem do domu. Po kilku godzinach odpalam i .... brum gasnie, odpalam, brum gasnie. Wczesniej robiłem tak samo i wogóle odrazu gasł. Dwa czujniki temp ( ten do kompa i zeg) wymienione. Krokowy wyczyszczony (poprzedni własciciel na 100% wyeliminował szkodliwość krokowego bo kupił nowy i bylo tak samo) Powiedzieli mi po konsultacji telefonicznej że jest jeszcze taki jeden czujnik znajdujacy sie w dolocie. W tej puszcze ze znakiem citroena w lweym przednim rogu. Co to jest za czujnik??? O i juz wiem co to za czujnik, jest to czujnik MAP podcisnienia w kolektorze dolotowym..... czy moze on wpływac na powstawanie tych wyżej wymienionych objawów??? pozdrawiam i dzieki za pomoc bo tez bym chciał sie cieszyc jazdą pierwsza moja cytryna pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.