velo86 Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Dzis po wymianie pompy wody zaczela mi migac kontrolka temp cieczy. Auto kupilem we wtorek do dzis nie bylot ego problemu. W goglach znalazlem ze moze to byc albo czujnik, albo zbyt niski poziom cieczy, ktory owszem jest ok 2-3 cm ponizej poziomu minimum. Prawda to czy nie? Wskaznik pokazuje prawidlowo, wentylator sie zalacza. Problem w tym, ze jutro jade w trase i nie wiem czy sie ruszac czy lepiej sobie darowac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Zapowietrzony uklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m27k Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 dolej płynu i sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > Dzis po wymianie pompy wody zaczela mi migac kontrolka temp cieczy. > Auto kupilem we wtorek do dzis nie bylot ego problemu. W goglach > znalazlem ze moze to byc albo czujnik, albo zbyt niski poziom > cieczy, ktory owszem jest ok 2-3 cm ponizej poziomu minimum. > Prawda to czy nie? > Wskaznik pokazuje prawidlowo, wentylator sie zalacza. Problem w tym, > ze jutro jade w trase i nie wiem czy sie ruszac czy lepiej sobie > darowac.. Dolej plynu, to tylko czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > Dolej plynu, to tylko czujnik Oki jutro rano doleje. Tylko teraz tak: ODkrecam kurek, dolewam plynu, chodzi tak az osiagnie temp ok 40 stopni, nastepnie zakrecam kurek i chodzi az osiagnie 90 stopni. Dobrze mysle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > Oki jutro rano doleje. Tylko teraz tak: > ODkrecam kurek, dolewam plynu, chodzi tak az osiagnie temp ok 40 > stopni, nastepnie zakrecam kurek i chodzi az osiagnie 90 stopni. > Dobrze mysle? jeśli jest nie odpowietrzony to dolewasz plyny na zimnym silniku do poziomu miedzy min i max czekasz az sie termostat otworzy, troche plynu powinno wciągnąć, dolewasz znowu do poziomu min/max, ale po woli, coby zmiany termicznej nie bylo... i zakreczasz... i wez z 2l na zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Jutro bede kombinowal:) Thx za porady:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.