Skocz do zawartości

Problem z gazem po wymianie silnika...


sydney_20

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż pacjent jest dosyć dziwny bo jest to Punto II 1,2 8v na słupku od 16v w tej chwili do tego jeszcze jest turbo. Instalacja gazowa to AG Centrum. Silnik w tej chwili jest mocno odprężony żeby móc ładować więcej. Dzieją się różne dziwne rzeczy: szarpie i jedzie falami, gaśnie po wciśnięciu sprzęgła, nie ma siły itd. Czy jest sens mocno go podlewać gazem? Oczywiście w doładowaniu idzie pięknie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otóż pacjent jest dosyć dziwny bo jest to Punto II 1,2 8v na słupku od 16v w tej chwili do tego jeszcze jest turbo. Instalacja gazowa to AG Centrum. Silnik w tej chwili jest mocno odprężony żeby móc ładować więcej. Dzieją się różne dziwne rzeczy: szarpie i jedzie falami, gaśnie po wciśnięciu sprzęgła, nie ma siły itd.

> Czy jest sens mocno go podlewać gazem? Oczywiście w doładowaniu idzie pięknie.

No żeście z Felixem nagrzebali smile.gif

Stag 300?

Wtryski lpg wykalibrowane?

Obserwowaliście podczas jazdy co się dzieje z lambdą?

Czy na benzynie jeździ dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.