Skocz do zawartości

"podslizguje się" sprzęgło


Keryp_

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi się od jakiegoś czasu wydawało, ale nie wnikałem w temat. Wczoraj "przetestowałem" sprawę - na trójce po mocniejszym dociśnięciu obroty wzrosły ponad 3000, a potem spadły o jakieś ~200...

Helmut 100 KM z 2003 r. - wymienia się samą tarczę, czy cały kpl (tu chyba jest dwumasa blush.gif).

W normalnej jeździe zupełnie nie przeszkadza, objawy niemalze niezauważalne. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymienia się tarcze + docisk, łozysko pewnie hydrauliczne.

A cholera wie... biglaugh.gif

> Dwumas

> jeśli wytrzaskany też powinien być zmieniony.

Nie znam się, bo to pierwszy dyszel i pierwsze auto z dwumasą, ale ktoś pisał na moto, że jakby coś się działo z dwumasą, to na pewno o tym będę wiedział (w sensie - słyszał/czuł). U mnie nie ma żadnych dziwnych hałasów ani zachowań sprzęgła.

edit -

Jeszcze jedno - tak na szybko znalazłem na allegro LUKa, valeo i sachsa - jacyś faworyci? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak mi się od jakiegoś czasu wydawało, ale nie wnikałem w temat.

> Wczoraj "przetestowałem" sprawę - na trójce po mocniejszym

> dociśnięciu obroty wzrosły ponad 3000, a potem spadły o jakieś

> ~200...

> Helmut 100 KM z 2003 r. - wymienia się samą tarczę, czy cały kpl (tu

> chyba jest dwumasa ).

> W normalnej jeździe zupełnie nie przeszkadza, objawy niemalze

> niezauważalne.

a co to za auto Helmut 100KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.