skubany_pl Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 Oglądałem dziś samochodzik, Clio z roku 2005. Samochód jak nowy, lakier idealny i jednolity, ale pomiary grubości lakieru zbiły mnie z tropu kompletnie Grubość lakieru na blachach nadwozia (drzwi, klapa, maska, dach, błotniki tylne) to 70-80-90 mikrometrów. Natomiast na progach, słupkach i wszystkich blachach dostępnych po otwarciu drzwi (okolice zamka, powierzchnie przylegania uszczelek) jest 30-40-50 mikronów Czy tak ma być? Nie za cienki ten lakier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hess Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 ostatnio mi mierzył facet z ubezpieczali i albo coś pochrzaniłem albo jak było 120 to mówił, że było w tym miejscu robione, na tylnej klapie miałem chyba 200 i to ponoć wartość fabryczna w peugeotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skubany_pl Napisano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > ostatnio mi mierzył facet z ubezpieczali i albo coś pochrzaniłem albo > jak było 120 to mówił, że było w tym miejscu robione, na tylnej > klapie miałem chyba 200 i to ponoć wartość fabryczna w > peugeotach Widzę iż któryś z Moderatorów przeniósł tu mój wątek z ogólnomotoryzacyjnego więc ten wątek zamykam i usunąć polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.