Syrop Napisano 13 Maja 2009 Udostępnij Napisano 13 Maja 2009 W starszych modelach boxerów 1.4 czy 1.7 był aparat zapłonowy i zasilanie gaźnikowe. W późniejszych latach wersja 1.7 IE posiadała aparat zapłonowo-wtryskowy Bosch Jetronic (KE3 lub LE3), później zastąpiony przez Bosch MP3.1 Motronic) a 1.7 16V dostało Bosch ML4.1 Motronic. Pytanie moje jest takie : Skąd brany jest sygnał dla cewki by wiadomo było kiedy dać iskre ? Jest czujnik halla czy jak ? Jak tak to gdzie on jest umieszczony ? Bierze sygnał z koła zamachowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 13 Maja 2009 Udostępnij Napisano 13 Maja 2009 > Pytanie moje jest takie : > Skąd brany jest sygnał dla cewki by wiadomo było kiedy dać iskre ? > Jest czujnik halla czy jak ? > Jak tak to gdzie on jest umieszczony ? Bierze sygnał z koła > zamachowego ? Bosch MP3.1 Motronic: - jest czujnik położenia wału, w manualu nazywany R.P.M. & Timing Sensor; przytwierdzany doma śrubkami w okolicach lewej głowicy (tej po stronie kierowcy) , poniżej wlewu oleju - dostęp jest zarówno z góry jak i z dołu; z dołu swobodniejszy. Inne systemy weń wyposażone chyba podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.