sebzal Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 Witam; Szukałem w "szukalni" ale nawet nie wiem jak zapytać... Silnik 17 DR - GM-owski, z czwartego od lewej (ostatniego, krańcowego) wtryskiwacza mocno wycieka paliwo - przy wyższych obrotach wyraźnie widać. Najprawdopodobniej sparciał kawłek przewodu, który tu jest - taki dzyndzelek wystaje - fabrycznie zasklepiony. Zamierzam właśnie toto naprawić / wymienić, ale tu pytanie - nie szukam nawet jakiegoś gotowego kompletu, bo pewnie można kupić kawłek przewodu paliwowego, uciąć potrzebną ilość i wymienić a końcówkę zaślepić... np. wkrętem. Nie chcę zaślepiać otworu w metalu - nie wiadomo do czego się może przydać... Natomiast pytanie - jaki to może być przewód? Typowy? Jakiej grubości szukać? Czy w przeciętnym sklepie moto mają taki przewód sprzedawany na metry? Szukać specjalnego do diesla? Poradźcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Czy w przeciętnym sklepie moto mają taki przewód > sprzedawany na metry? W każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz cięte na metry, Musisz tylko znać średnicę. A dla czego masz koniec zaślepiony a nie podłączony do powrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 Prawdopodobnie grubosc 3,2mm. W sklepach "zwyklych" kupisz metr za 10zl, ale nie jest to przelew tak wytrzymaly jak oryginaly, ktore w Oplu okolo 100zl za metr kosztuja. Jak juz kupujesz zwykly, to wez grubszy z zewnatrz ale caly gumowy - z doswiadczenia wujka sa bardziej wytrzymale od tych cienszych z oplotem materialowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > W każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz cięte na metry, > Musisz tylko znać średnicę. A dla czego masz koniec zaślepiony a > nie podłączony do powrotu Bo pewnie czwarty sie laczy z trzecim, trzeci z drugim, drugi z pierwszym, a pierwszy idzie do powrotu. I po drugiej stronie czwartego/ostatniego zostaje wolny koniec - tak wujek ma w Audi 80 1.9TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Bo pewnie czwarty sie laczy z trzecim, trzeci z drugim, drugi z > pierwszym, a pierwszy idzie do powrotu. U mnie nie było trójnika tylko pojedynczy. Ale faktycznie może tak być. Choć nie jest to chyba rozwiązanie oryginalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > U mnie nie było trójnika tylko pojedynczy. Ale faktycznie może tak > być. Choć nie jest to chyba rozwiązanie oryginalne u mnie w astrze tez tak jest(tzn. zaslepione wyjście) i jest to raczej rozwiazanie oryginalne...bo inaczej trzebaby było ciagnac z czwartego cylindra długi przewód powrotny o długości pewnie 60 cm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 Powrot przelewu moze byc z pierwszego wtryskiwacza (najczesciej spotykany, nie ma to znaczenia, czy z pierwszego, czy z czwartego, ale powyzsza sluszna uwaga, po co ciagnac tak dlugi przewod z czwartego wtryskiwacza...), w czwartym jest zaslepiony jeden krociec. Osobiscie uwazam,ze lepiej jest kupic przewod przelewowy w sklepie niz w serwisie. Wychodzi znacznie taniej, a wymiana, nawet tych nieoryginalnych, najczesciej jest konieczna po dlugim czasie... Uwaga, sa dwie srednice (jak koledzy wyzej wspomnieli), obie wchodza na ten sam krociec, lepiej jest kupic tra mniejsza...I oczywiscie nowa zaslepke na krociec wtryskiwacza. Zaslepki sa dostepne, pasuja chociazby od Mercedesa... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebzal Napisano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2009 > Prawdopodobnie grubosc 3,2mm. W sklepach "zwyklych" kupisz metr za > 10zl, ale nie jest to przelew tak wytrzymaly jak oryginaly, Dzięki. Wcześniej poszedłem do zwykłego sklepu i nie wnikając zbytnio w średnicę kupiłem, zrobiłem zaślepkę - mimo, że sklepikarz zaklinał się że nie z wkręta tylko z czegoś z gładkimi ściankami bo gwint się wykręci... Pojeździłem chwilkę i wyszło, że ciśnienie jednak wyrzuciło tą prowizorkę w cholerę. Zmierzyłem przewód - 4-ka, ale wchodził z oporem więc zakładałem - będzie ok. Dziś już żadnych prowizorek - na Litomskiej u Kruka - zaślepki po 8 złotych sztuka a przewód przelewowy Gatesa za 16/m. ale bardzo dziękuję za pomoc. Przy okazji - dzięki Wam - zmienię przewody - już chyba czas na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.