pklawit Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 Witam, Mam Fiacika Stilo 1.6 z instalacją Tartarini Etagas (montowana przez ASO Fiata). Autko ma już swoje przejechane - 140tyś i wszystko na gazie. Jakiś czas temu, tak koło 100tyś przebiegu był problem z wyciekaniem płynu chłodniczego z reduktora. ASO wyjęło wtedy reduktor, wysłało do regeneracji. Wrócił szczelny, ale z dodatkowym objawem - przy pracy na gazie, w okolicach 1000 - 1500 obrotów reduktor wpadał jakby w rezonans i dawał dość głośne "burczenie" lekko słyszalne w kabinie. Te efekty występowały tylko przy pracy na gazie, tylko w tym zakresie obrotów co podałem, i tylko przy obciążeniu silnika (tzn. stojąc w miejscu i regulując pedałem przyspieszenia, żeby obroty były w tym przedziale 1000-1500 tego efektu nie dawało się odtworzyć). ASO kilka razy próbowało coś z tym zrobić, kręcą śrubką na reduktorze a to w lewo, a to w prawo, ale zawsze było tak samo. Teraz jestem już jakiś rok od tamtej regeneracji i dziś objaw dalej występuje, ale oczywiście w większym stopniu - głośniej i co raz częściej to zauważam. Ma ktoś jakiś pomysł, co może być przyczyną takiego "wzbudzania" się reduktora i jak temu zaradzić? Pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.