Skocz do zawartości

Głośny reduktor


pklawit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam Fiacika Stilo 1.6 z instalacją Tartarini Etagas (montowana przez ASO Fiata). Autko ma już swoje przejechane - 140tyś i wszystko na gazie.

Jakiś czas temu, tak koło 100tyś przebiegu był problem z wyciekaniem płynu chłodniczego z reduktora.

ASO wyjęło wtedy reduktor, wysłało do regeneracji.

Wrócił szczelny, ale z dodatkowym objawem - przy pracy na gazie, w okolicach 1000 - 1500 obrotów reduktor wpadał jakby w rezonans i dawał dość głośne "burczenie" lekko słyszalne w kabinie.

Te efekty występowały tylko przy pracy na gazie, tylko w tym zakresie obrotów co podałem, i tylko przy obciążeniu silnika (tzn. stojąc w miejscu i regulując pedałem przyspieszenia, żeby obroty

były w tym przedziale 1000-1500 tego efektu nie dawało się odtworzyć).

ASO kilka razy próbowało coś z tym zrobić, kręcą śrubką na reduktorze a to w lewo, a to w prawo, ale zawsze było tak samo.

Teraz jestem już jakiś rok od tamtej regeneracji i dziś objaw dalej występuje, ale oczywiście w większym stopniu - głośniej i co raz częściej to zauważam.

Ma ktoś jakiś pomysł, co może być przyczyną takiego "wzbudzania" się reduktora i jak temu zaradzić?

Pozdrawiam,

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.