Skocz do zawartości

Sprzedam profesjonalną zabudowę audio fiat Seicento


truelove13

Rekomendowane odpowiedzi

Wklejam żywcem opis aukcji allegro nr. 797035793

Jeśli w złym miejscu to przepraszam, jestem tu nowy a działu "sprzedam" nie zauważyłem...

Witam

Tym razem do sprzedania profesjonalnie wykonana zabudowa bagażnika do autka FIAT Seicento. Zabudowa wykonana w firmie BUDWIL z Olsztyna (www.budwil.pl), na stronce można zapoznać się z niektórymi projektami tej firmy, wnioskować można, że firma podchodzi do tematu bardzo poważnie a jakość ich instalacji stoi na wysokim poziomie.

Zabudowę nabyłem wraz z autem (Seicento Sporting), aczkolwiek nie mam aż takich audiofilskich zapędów i wystarczą mi "zwykłe" 4 głośniki zasilane z radia... Jest mi po prostu niepotrzebna, jest to jedyny powód sprzedaży.

Auto z tą zabudową bywało na różnych imprezach związanych z tą tematyką.

Sprzedaję zabudowę bagażnika oraz instalację kabli wysokiej jakości w komplecie.

Nie znam się na tym zbytnio, ale w miarę możliwości postaram się wszystko opisać najdokładniej jak potrafię.

ZABUDOWA (w skład zestawu wchodzi):

- 2 skrzynie basowe montowane w bagażniku po lewej i prawej stronie wykonane z grubej płyty MDF o grubości 20mm, wykończone czarną okładziną z otworami na głośniki 230mm (co autko pokroju Seicento może rozerwać na kawałki ;-) ), bardzo solidne i ciężkie (nic nie będzie rezonansować), waga jednej to jakieś 15kg.

- ścianka przykręcana do tylnej kanapy, wykonana z płyty o grubości około 10mm, obszyta wykładziną, jest tu wystarczająco miejsca na 2 wzmacniacze lub jakiś ekran... Co kto woli, pierwotnie jednak były tu 2 wzmacniacze. Do ścianki przytwierdzony jest element umożliwiający zamocowanie kondensatora, całość wygląda powalająco.

- podłoga bagażnika, obszyta tym samym materiałem, NIE OGRANICZA dostępu do koła zapasowego czy też butli z gazem (u mnie jest kołozapasowe)

- materiał wytłumiający obie skrzynie

- śruby mocujące całość