Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zakupiłem zestaw i potrzebuję pomocy przy montarzu

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich. Zakupiłem zestaw http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/3222.html smile.gif i teraz potrzebuję pomocy przy montarzu. Nie znam się na tym zabardzo a chciałbym rzeby to dobrze chodziło. Radyjko to http://www.allegro.pl/show_item.php?item=68141509

Powiedzcie mi czy to dobry zakup i czy za dobre pieniadze (1zl=6F) Z tego co sie orientuje to zarowno glosnik jak i wzmacniacz ma by zamocowane na czyms twardym. Ja mam astre takze w bagazniku bede musial zamontowac jakas plyte czy cos. Moze macie leprze pomysly. Moze pytania sa dla Was trywialne ale ja dopiero zaczynam. Z gory dzienki!

P.S. Sorry ze nie ma polskich liter.

Napisano
  • Autor

Panowie powiedzcie chociarz czy ten zestaw jest coś wart confused.gif

Napisano

> Panowie powiedzcie chociarz czy ten zestaw jest coś wart

Zarowno w wypadku radia jak i JBL-a sa przy nich podane ceny a wiec ... sa cos warte grinser006.gif

Jesli chodzi o JBL to sie nie wypowiem bo na basikach sie nie znam natomiast jesli chodzi o radio to widac ze nie przegladales tego forum... no.gif

Sony to bardzo dobra firma ale jesli chodzi o telewizory zlosnik.gif

Uzyj tego i dowiesz sie dlaczego.

Napisano
  • Autor

Radyjko było kupione wczesniej i rzeczywiście jeszcze tu nie bywałem i nie czytałem nic na temat CA. Teraz bym go nie kupil ale jak narazie to chcę głośniki pozmieniać.

Napisano
  • Autor