erjotes Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 witam. sprawa wyglada tak na pb auto jezdzi bdb nic sie nie dzieje ladnie przyspiesza. na lpg trudnosci z ruszeniem tak jakby byl slaby mocy nie ma kompletnie jak juz sie rozpedzi jakims cudem to szarpie na kazdym biegu im wieksze obciazenie tym bardziej nasilone szarpanie no i check zaswieca sie i gasnie non stop czasem mu sie odwidzi i jedzie w miare ok ale bardzo zadko instalacja to dt gas system czyli to co lubie najbardziej reduktor mg-01e wtryskiwacze takie srebrne banki odddzielna na kazdy cyl (musze sprawdzic co tam pisze bo zapomnialem) no wiec od czego zaczac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > no wiec od czego zaczac? Nie bedę orginalny ale od -podpiecia do komputera i sprawdzenia programowo. Mam też instalkę Gas Techa i u mnie w podobnym wypadku problemem był MAP ale co u Ciebie .. Czy juz kiedyś nie miałeś problemów i nie pytałeś na forum o serwis tej instalki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > Nie bedę orginalny ale od -podpiecia do komputera i sprawdzenia > programowo. to na pewno niemniej jednak wolalbym moze nie ruszac od razu wszystkiego moze cos z mechaniki daje ciala np wtrysk nie podaje czy cus > Mam też instalkę Gas Techa i u mnie w podobnym wypadku problemem był > MAP ale co u Ciebie .. jest jakis sposob na sprawdzenie mapa? czy tylko podmianka? do dt gas map jakis wydumany znowu czy moze latwo dostepny? > Czy juz kiedyś nie miałeś problemów i nie pytałeś na forum o serwis > tej instalki? mialem w bravo rok temu, auto palilo duzo mocy tez nie mialo no i szarpalo ale przy obratach okolo 5 tys. w serwisie wymienili mi kompa (bo jak podlaczyli sie do starego i chcieli wgrac nowszy soft to sie uwalil ) po zmianie kompa bylo jeszcze gorzej jak sie pozniej okazalo ale pozyczylem sobie lapka i ustawilem bylo znosnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > to na pewno niemniej jednak wolalbym moze nie ruszac od razu > wszystkiego moze cos z mechaniki daje ciala np wtrysk nie podaje Program to sprawdzi - jest opcja kontroli wryskiwczy. > jest jakis sposob na sprawdzenie mapa? Nie jestem pewien ale też jest chyba opcja w programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > Program to sprawdzi - jest opcja kontroli wryskiwczy. > Nie jestem pewien ale też jest chyba opcja w programie. kilka zdjec moze cos jest nie teges podlaczone.... tak wygladaja wtryski: wiele nie widac niestety na wtrsykach pisze dt gas bla bla bla no i model: gti 01 tak wyglada map ale co dziwne ma ryrke nie podpieta do niczego tak jak widac ... tak ma byc? nad tam rurka pisze "vacun" czyli ssanie a przeciez jest ona puszczona w kosmos no i jest 2 rurka od mapa ktora jest podpisana pressure i idzie sobie do tego filtra czy jak to sie zwie przy okazji widac reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > tak wyglada map > ale co dziwne ma ryrke nie podpieta do niczego tak jak widac ... tak > ma byc? nad tam rurka pisze "vacun" czyli ssanie a przeciez jest > ona puszczona w kosmos W nowych wersjach Gas Techa chyba od wersji 700 /400/ jest połaczony z atmosferą. To jest OK. Sprawdz czy przypadkiem nie jest zatkany ten króciec . > no i jest 2 rurka od mapa ktora jest podpisana pressure i idzie > sobie do tego filtra czy jak to sie zwie Tutaj też coś zmieniali !? Czy jest MAP połaczony z kolektorem ssacym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > W nowych wersjach Gas Techa chyba od wersji 700 /400/ jest > połaczony z atmosferą. To jest OK. > Sprawdz czy przypadkiem nie jest zatkany ten króciec . > Tutaj też coś zmieniali !? ehh ehh a rok temu mialem schematy programy do dt teraz musze wszystko szukac od nowa pewnie sie nie obejdzie bez pomocy kogos kto mial juz z tym szitem stycznosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > ehh ehh a rok temu mialem schematy programy do dt teraz musze > wszystko szukac od nowa Program jest ...gdzieś ! Schemat mam ale do wersji 500S bo to mam u siebie w NU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > Program jest ...gdzieś ! > Schemat mam ale do wersji 500S bo to mam u siebie w NU. juz cos znalzlem do 604s u mniena kompie pisze 608s w 604s i 608s ma byc map w atmosfere puszczony faktycznie taksze trzeba szukac dalej pytanie jeszcze takie moj reduktor wyglada jak tomasetto AT-09 no ale nie wiem jaki do kokladnie model napewno nie jest to arctic (do 250km) bardziej przypomina aleske a alaska jest do 120 km a silnik ma 170 ... no ale to musze ustalic ale chyba powinna byc cos jeszcze miedzy alsaka i artic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > juz cos znalzlem do 604s u mniena kompie pisze 608s To jest to samo.Oznacza,że może programowo obsługiwać 8 cylindrów. > pytanie jeszcze takie W tym temacie nic nie wiem co tam montują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > To jest to samo.Oznacza,że może programowo obsługiwać 8 cylindrów. > W tym temacie nic nie wiem co tam montują. na pierwszy ogien pewnie zrobie tak u mnie sa 3 filtry/rozdzielacze 1x "1na 2" 2x "1 na 3" silnik 6 cyl zmienie je pewnie na jeden nowy "1 na 6" zmienie filtr fazy cieklej ustale co to za reduktor ale cos czuje ze bedzie za slaby przysiade ze schematem posprawdzam czy wszystko bangla no na koniec lapkiem pogrzebie moze uda sie cos wywalczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 > na pierwszy ogien pewnie zrobie tak Powodzenia! I daj znać jak do czegoś dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 > Powodzenia! I daj znać jak do czegoś dojdziesz. no i pogrzebalem troche i.... auto jezdzi lepiej nie przerywa juz tak bardzo, nie ma problemow z ruszenie trzeba bedzie jeszcze dostroic ale juz wiem o co biega aha czujnik temp gazu mam zwalony bo temp gazu szaleje od -35 do +120 jaka w ogole mniej wiecej powinna byc tem gazu na rozgrzanym silniku? aha masz moze mozliwosc zrobienia screena mapy poprawek u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 > jaka w ogole mniej wiecej powinna byc tem gazu na rozgrzanym silniku? U mnie jest to ok 10*C niżej niż temperatura silnika ale to zależy od czułosci czujnika temp LPG. > aha masz moze mozliwosc zrobienia screena mapy poprawek u siebie? Nie mam.Mam program i kabelek ale nie mam laptopa. Ja nie zgladałem do sterownika LPG bo od 3 lat nic sie nie dzieje .Instalka pracuje super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 > U mnie jest to ok 10*C niżej niż temperatura silnika ale to zależy od > czułosci czujnika temp LPG. > Nie mam.Mam program i kabelek ale nie mam laptopa. > Ja nie zgladałem do sterownika LPG bo od 3 lat nic sie nie dzieje > .Instalka pracuje super. nie jeden uzytkownik dt gas by pozazdroscil musze jeszcze sprawdzic jaka mam wersje firmware'u i moze wgram nowsze bo nie mam kilku opcji np nie moge przeprowadzic jazdy kalibracyjnej i dlatego musialem recznie ustawiac czas wtryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 > recznie ustawiac czas wtryskow Czasy wtrysku LPG mam o ok 1,4 ms wyższe od benzynowych. Dysze 2,5 mm , silnik 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > Czasy wtrysku LPG mam o ok 1,4 ms wyższe od benzynowych. > Dysze 2,5 mm , silnik 1,6 dzis sie bawilem znowu jak sie okazalo firmware mialem 1.08 czy jakos tak i pisalo w programie 504S wiec wgralem od 608S wersje 1.2 pojawil sie map sensor w programie i kilka innych rzeczy wykonalem kalibracje na jalowym i juz po tym auto jezdzi w miare normalnie tzn moze delikatnie brakuje elastycznosci ale moze jazda kalibracyjna to porawi. zastanawia mnie jeszcze co to jest "offset" (okienko obok okienka "mult") bo rozumiem ze "mult" to przelicznik czasu wtrysku pb na lpg swoja droga u mnie ustawil sie na 0.9 (pewnie duze rurki wkrecone w kolektor) jest jeszcze kilka rzeczy ktore nie do konca wiem co oznaczaja ale jeszcze zapuyam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ravael Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > dzis sie bawilem znowu > jak sie okazalo firmware mialem 1.08 czy jakos tak i pisalo w > programie 504S > wiec wgralem od 608S wersje 1.2 > pojawil sie map sensor w programie i kilka innych rzeczy > wykonalem kalibracje na jalowym i juz po tym auto jezdzi w miare > normalnie tzn moze delikatnie brakuje elastycznosci ale moze > jazda kalibracyjna to porawi. > zastanawia mnie jeszcze co to jest "offset" > (okienko obok okienka "mult") > bo rozumiem ze "mult" to przelicznik czasu wtrysku pb na lpg swoja > droga u mnie ustawil sie na 0.9 (pewnie duze rurki wkrecone w > kolektor) > jest jeszcze kilka rzeczy ktore nie do konca wiem co oznaczaja ale > jeszcze zapuyam Jak potrzeba to posiadam instrukcje gastech 600s Jezeli masz komp gazowy od 600s to dlaczego masz wgrany soft od 504s? moze dlatego są problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ravael Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > Program jest ...gdzieś ! > Schemat mam ale do wersji 500S bo to mam u siebie w NU. Mógłby kolega przesłac na maila schemat od 500s ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2009 > Jak potrzeba to posiadam instrukcje gastech 600s Jezeli masz komp > gazowy od 600s to dlaczego masz wgrany soft od 504s? moze > dlatego są problemy wgralem softa od 608 i jest niebo lepiej ale trzeba jeszcze dopracowac tak jak pisalem wyzej ciekawi mnie tylko bo wgralem wersje 1.2 przy ktorej pisalo ze jest do 608 mam tez wersje 1.4 i 1.5 ale przy nich nie pisze ze jest do 608 ani nie pisze ze jest do 500/400/700 np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ravael Napisano 29 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2009 > wgralem softa od 608 i jest niebo lepiej ale trzeba jeszcze > dopracowac tak jak pisalem wyzej > ciekawi mnie tylko bo wgralem wersje 1.2 przy ktorej pisalo ze jest > do 608 > mam tez wersje 1.4 i 1.5 ale przy nich nie pisze ze jest do 608 ani > nie pisze ze jest do 500/400/700 > np Moze to pomoze: Oprogramowanie sterownika gazowego: GT-x.xx.xx , x-wersja oprogramowania v1.40.02 ######################################################### -Dodano: Czujnik temperatury gazu obslugiwany tylko dla systemów z szyna wtryskowa (matrix, Pegas) -Dodano: ECU steruje gazem pomimo uszkodzenia czujnika gazu (7nie przechodzi na benzyne) -Dodano: Obsluga wtryskiwacz benzynowych sterownych plusem (+) -Uaktualniono:Funkcja rozgrzewania wtryskiwaczy aktywowana domyslnie ponizej 10stC Temperatury Reduktora -Dodano: Dodano mozliwosc zmiany temparetut aktywacji Funkcji rozgrzewania wtryskiwaczy (tylko wersja inzynierska) -Dodano: Sygnalizacje przyczyny nie mozliwosci przejscia na gaz oraz przyczyny awaryjnego przejscia na benzyne (ekran Wizualizacja) -Dodano: Sygnalizacja nie rozpoznanego sterownik. Jesli steronik zostanie zaladowany nie wlasciwym wsadem, Program poinformuje o tym. -Ulepszono: Umozliwiono zmiane wsadu sterownikow z bootloaderem 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 29 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2009 > Mógłby kolega przesłac na maila schemat od 500s ? Pomyłka w opisie - mam do 504S a ten już widzę wysłany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.