raf7 Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 Założyłem felgi z ccs, w 3 koła kręcą się lekko, a na prawym przodzie, coś trze i słychać to podczas jazdy. Oblukałem felgę i wewnątrz jest naklejony odważnik 2 razy po 10g, który lekko mi obciera o zacisk, czy mogę jeździć z tym, aż się zedrze (2-3mm) i ucichnie, czy dać koło do ponownego wyważenia, żeby przenieśli mi ten odważnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 jest szansa, ze sie odklei i odpadnie... jedz na poprawke do wulkanizatora, niech klei na rancie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benio23 Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Założyłem felgi z ccs, w 3 koła kręcą się lekko, a na prawym przodzie, coś trze i słychać to > podczas jazdy. Oblukałem felgę i wewnątrz jest naklejony odważnik 2 razy po 10g, który lekko > mi obciera o zacisk, czy mogę jeździć z tym, aż się zedrze (2-3mm) i ucichnie, czy dać koło do > ponownego wyważenia, żeby przenieśli mi ten odważnik. Mysle ze zakladanie odwaznika w innym miejscu jest pozbawione sensu. Wez zdejmij kolo i popatrz w ktorym miejscu obciera i przyszlifuj delikatnie docisk i po klopocie. Lepiej postaraj sie zrobic to szybko bo rzeczywiscie albo ten odwaznik odpadnie albo zmieni swoja mase i wywazenie kola traci sens. A i jeszcze jedno- nie pozwol sobie na mocowanie odwaznika na rancie bo to lipa i fuszerka a dodatkowo pokaleczy Ci rant na feldze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Mysle ze zakladanie odwaznika w innym miejscu jest pozbawione sensu. nie gadoj bzdurow > Lepiej postaraj sie > zrobic to szybko bo rzeczywiscie albo ten odwaznik odpadnie albo zmieni swoja mase i wywazenie > kola traci sens. dokladnosc wywaznia robi sie do 5gr, wiec jak straci deklarowane 2gr, to i tak nie poczuje > nie pozwol sobie na mocowanie odwaznika na rancie bo to lipa i fuszerka a > dodatkowo pokaleczy Ci rant na feldze. jesli pijesz do mnie, to chodzilo mi o rant wewnetrzny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benio23 Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 Do nikogo nie pilem,tylko zakladam dwie opcje - widzialem takie "sztuki" gdzie odwaznik byl nabity od zewnatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 30 Marca 2010 Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 > Założyłem felgi z ccs, w 3 koła kręcą się lekko, a na prawym przodzie, coś trze i słychać to > podczas jazdy. Oblukałem felgę i wewnątrz jest naklejony odważnik 2 razy po 10g, który lekko > mi obciera o zacisk, czy mogę jeździć z tym, aż się zedrze (2-3mm) i ucichnie, czy dać koło do > ponownego wyważenia, żeby przenieśli mi ten odważnik. u mnie w prawym przodzie było to samo.... od wewnątrz mam na rancie przybity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2010 Jeszcze naszła mnie myśl, żeby zamienić tył z przodem, tylko nie pamiętam, czy tam też w tym samym miejscu są naklejone te odważniki. Jak będę zdejmował koło, to strzele fote ile mi zeszlifował się ten odważnik. Na razie spróbuje, zeszlifować trochę zacisk, a jak się nie da to pojadę na wyważanie, oczywiście będę miał na uwadze, żeby mi nie odwalił takiej kichy jak przyczepienie odważnika na zewnętrznym rancie felgi. Ewentualnie pojadę do lepszego wulkanizatora, gdzie kleją a nie mocują odważniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.