marti Napisano 14 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2005 witam, mam pare pytan po sasiedzku,chodzi mi o BMW serii 7 ,rok 1997-98 na co przede wszystkim nalezy zwrocic uwage przy zakupie,jak najlepiej wybrac silnik,ktory najmniej pali a daje duzo przyjemnosci z jazdy,ile kosztuje zalozenie gazu do takiego auta i czy przebiegi rzedu 150tys km to duzo dla tych silnikow,lepiej szukac manuala czy automatu i jakie ma to przelozenie na osiagi,jak z trwalosci zawieszenia i czy dostepne sa do nich zamienniki czy tylko trzeba kupowac orginalne czesci....to chyba wszystko pozdrawiam i dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESPERO_RULEZ Napisano 14 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2005 > witam, mam pare pytan po sasiedzku,chodzi mi o BMW serii 7 ,rok > 1997-98 na co przede wszystkim nalezy zwrocic uwage przy > zakupie, TU masz wszystko >jak najlepiej wybrac silnik,ktory najmniej pali a daje > duzo przyjemnosci z jazdy, 2.8 R6 pali najmniej ma 192 konie i jest "wystarczający" do e38. 3.5 V8 pali ciut wiecej od 2.8R6 ale jest znacznie mocniejszy. W zależności od wesji ma od 235 do 245 koników mocy. Znacznie ładniej też pracuje - brzmi 5.0 V12 to istny potwór, ma to ponad 300 koników mocy, ale pali naprawde duże ilości Pb. Własciciel takiego wynalazku zapewniał mnie że przy turlaniu udaje mu się zejsć do 18litrów/100km. Jak chce poszaleć to 25 l/100km staje się normą. Auto to e38 750 iLA z roku chyba 1995-1996 - ze starym automatem bez steptronica. >ile kosztuje zalozenie gazu do takiego > auta jezeli chcesz zakładać gaz, poszukaj innego auta >i czy przebiegi rzedu 150tys km to duzo dla tych > silnikow, w 535iA mam 132 tys km przebiegu - wszystko OK w 520i mam 238 tys km przebiegu - i j.w zero problemów. Jeżeli te 150 tys jest prawdziwe, możesz spać spokojnie >lepiej szukac manuala czy automatu i jakie ma to > przelozenie na osiagi, to zależy co lubisz - czy chcesz pomachać "łyżką" czy włączyć D a prawą ręke trzymać na kolanie pasazerki Odnośnie osiągów - automat ma raczej negatywny wpływ - ale różnice są w granicach dzięsiątych częsci sekundy, spalanie tez teoretycznie bedzie wyższe - ale podobnie jak przy osiągach - różnice te są niewielkie. Warto poszukać nowego automatu wyposażonego w steptronic-a. Do produkcji wszedł on jeżeli sie nie myle na przełomie 1997/1998 roku. Znacznie płynniej zmienia biegi, a po przełączeniu na tryb sport daje sporo frajdy. >jak z trwalosci zawieszenia stosunkowo wytrzymałe, choć slyszałem - powtarzam słyszałem że stosunkowo szybko pada zawieszenie tylne. Niestety to już taki urok naszych dróg rodem z trzeciego świata. >i czy dostepne > sa do nich zamienniki czy tylko trzeba kupowac orginalne > czesci.... są zamienniki, są oryginały. Zawsze przed zakupem danej częsci warto skontrolowac rynek . Mój przykład - zawieszenie tylne e39 : - oryginalny wahacz górny z robocizną 420zł (fakturka Vat) - ten sam wahacz, bez roboty, zamiennik hiszpańskiej firmy RTS .....570 czy 580zł (nie pamiętam dokladnie) natomist przedni drążek kierowniczy - głowny - oryginał - 900zł bez roboty - zamiennik RTS 280zł, Fag 320zł, Febi (grupa bilstein) 300zł aha - warto kupić auto na normalnym seryjnym zawieszeniu. Mtechnik jest znacznie droższy w późniejszym serwisowaniu( ja niestety mam go w obu piątkach), nie wspominając o pneumatyczno-hydro-aktywnym cośtam - to kosztuje majątek. >to chyba wszystko pozdrawiam i dzieki z gory prosze bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti Napisano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2005 > TU masz wszystko byc moze sie przyda > 2.8 R6 pali najmniej ma 192 konie i jest "wystarczający" do e38. najmniej tzn ile 12-13l beznzyny po miescie ? > 3.5 V8 pali ciut wiecej od 2.8R6 ale jest znacznie mocniejszy. W > zależności od wesji ma od 235 do 245 koników mocy. > Znacznie ładniej też pracuje - brzmi 245 kucykow to juz calkiem sporo ,mialem okazje sporo pojezdzic 535 po tuningu AC Shnitzer(podobno kolo 300 kucy-tak wychodzilo z dokumentow ) 95 rok i zbierala sie rewelacyjnie ale w korku komputer pokazywal spalanie chwilowe 20 litrow > 5.0 V12 to istny potwór, ma to ponad 300 koników mocy, ale pali > naprawde duże ilości Pb. Własciciel takiego wynalazku zapewniał > mnie że przy turlaniu udaje mu się zejsć do 18litrów/100km. Jak > chce poszaleć to 25 l/100km staje się normą. Auto to e38 750 iLA > z roku chyba 1995-1996 - ze starym automatem bez steptronica. auto marzenie,ale chyba sie na 750 nie skusze > jezeli chcesz zakładać gaz, poszukaj innego auta za duzo jezdze i glownie w korkach ,wiec gaz to przymus,to troche profanacja ale cos za cos,pocieszam sie tylko ze sasiad tez leje gaz to kilkumiesiecznej e klasy > w 535iA mam 132 tys km przebiegu - wszystko OK taki przebieg bym najbardziej chcial dostac > w 520i mam 238 tys km przebiegu - i j.w zero problemów. bo to porzadna fura > Jeżeli te 150 tys jest prawdziwe, możesz spać spokojnie no wlasnie nagorsze jest to ze straszne kanty odchodza z cofaniem licznkow,o co sie dzieje w komisach to do Uwagi sie nadaje ,auto z miejsca ma o 100tys mniej > to zależy co lubisz - czy chcesz pomachać "łyżką" czy włączyć D a > prawą ręke trzymać na kolanie pasazerki no to jest kwestia jaka fura sie trafi,jak bedzie automat to dobrze a jak nie to tez dobrze,choc ostatnio jezdzilem Merolem 300 Ce w automacie i musze powiedzic ze to naprawde fajna sprawa > Odnośnie osiągów - automat ma raczej negatywny wpływ - ale różnice są > w granicach dzięsiątych częsci sekundy, spalanie tez > teoretycznie bedzie wyższe - ale podobnie jak przy osiągach - > różnice te są niewielkie. jesi nie wielkie to w zasadzie nie ma znaczenia,zobaczymy co sie trafi > Warto poszukać nowego automatu wyposażonego w steptronic-a. Do > produkcji wszedł on jeżeli sie nie myle na przełomie 1997/1998 > roku. czyli jest szansa zeby taki kupic,o wlasnie ten rok mnie interesuje > Znacznie płynniej zmienia biegi, a po przełączeniu na tryb sport daje > sporo frajdy. krotko mowiac warto szukac > stosunkowo wytrzymałe, choć slyszałem - powtarzam słyszałem że > stosunkowo szybko pada zawieszenie tylne. > Niestety to już taki urok naszych dróg rodem z trzeciego świata. > są zamienniki, są oryginały. Zawsze przed zakupem danej częsci warto > skontrolowac rynek . zawsze to robie > Mój przykład - zawieszenie tylne e39 : > - oryginalny wahacz górny z robocizną 420zł (fakturka Vat) > - ten sam wahacz, bez roboty, zamiennik hiszpańskiej firmy RTS > .....570 czy 580zł (nie pamiętam dokladnie) > natomist przedni drążek kierowniczy - głowny > - oryginał - 900zł bez roboty > - zamiennik RTS 280zł, Fag 320zł, Febi (grupa bilstein) 300zł > aha - warto kupić auto na normalnym seryjnym zawieszeniu. nie interesuje mnie auto po zadnym tuningu,sam sie bede w to bawil,a chce kupic auto seryjne Mtechnik > jest znacznie droższy w późniejszym serwisowaniu( ja niestety > mam go w obu piątkach), nie wspominając o > pneumatyczno-hydro-aktywnym cośtam - to kosztuje majątek. domyslam sie > prosze bardzo wielkie dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESPERO_RULEZ Napisano 15 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2005 > byc moze sie przyda mam nadzieje > najmniej tzn ile 12-13l beznzyny po miescie ? dokładnie coś koło tego > 245 kucykow to juz calkiem sporo ,mialem okazje sporo pojezdzic 535 > po tuningu AC Shnitzer(podobno kolo 300 kucy-tak wychodzilo z > dokumentow ) 95 rok i zbierala sie rewelacyjnie ale w korku > komputer pokazywal spalanie chwilowe 20 litrow > ale pali 535iA pali po mieście od 12,5-13,5 litrów - turlanie, do 14,5-15,5 szybka jazda. > Auto to e38 750 iLA > auto marzenie,ale chyba sie na 750 nie skusze > za duzo jezdze i glownie w korkach ,wiec gaz to przymus,to troche > profanacja ale cos za cos,pocieszam sie tylko ze sasiad tez leje > gaz to kilkumiesiecznej e klasy może pomyśl nad dieslem. > taki przebieg bym najbardziej chcial dostac ciezko bedzie , wiekszość aut na rynku wtórnym taki przebieg wyświetla po raz - trzeci, czwarty > bo to porzadna fura no ba > no wlasnie nagorsze jest to ze straszne kanty odchodza z cofaniem > licznkow,o co sie dzieje w komisach to do Uwagi sie nadaje ,auto > z miejsca ma o 100tys mniej 100tys to cofają w "uczciwym" komisie Ja widziałem jak auta potrafią młodnieć z 292 tys km....do 92 tys km > no to jest kwestia jaka fura sie trafi,jak bedzie automat to dobrze a > jak nie to tez dobrze,choc ostatnio jezdzilem Merolem 300 Ce w > automacie i musze powiedzic ze to naprawde fajna sprawa > jesi nie wielkie to w zasadzie nie ma znaczenia,zobaczymy co sie > trafi generalnie automat ma swoich przeciwnikow wśród ludzi którzy nigdy nie jeździli samochodami wyposazonymi w takie skrzynie. Moim zdaniem to rewelacyjna sprawa, choć ja jestem jeszcze troche za młody na automat i lubie pomachać biegami Następna moja bejca będzie z manualem > czyli jest szansa zeby taki kupic,o wlasnie ten rok mnie interesuje > krotko mowiac warto szukac dokładnie > zawsze to robie > nie interesuje mnie auto po zadnym tuningu,sam sie bede w to bawil,a > chce kupic auto seryjne > Mtechnik > domyslam sie Mtechnik - to żaden tjuning - to fabryczny pakiet sportowego zawieszenia Jest niższe i utwardzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.