chesterro Napisano 15 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2005 Czesc wszystkim! Jako ze na dworze zrobilo sie zimno to i pojawil sie kolejny problem... Cytrynka nie grzeje Uklad niby odpowietrzony, plynu jest tez tyle ile powinno... Czy jest mozliwe aby magrzewnica byla zabrudzona?? Jesli tak to jak ja wymontowac? Trzeba sciagac cala deske rozdzielcza...??? Dodam ze w mojej drogiej cytrynce grzeje ze az milo ale jezdzi ja moje Z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 15 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2005 > Czesc wszystkim! > Jako ze na dworze zrobilo sie zimno to i pojawil sie kolejny > problem... Cytrynka nie grzeje Zupelnie, nawet jak silnik zagrzany? > Uklad niby odpowietrzony, plynu jest tez tyle ile powinno... Czy jest > mozliwe aby magrzewnica byla zabrudzona?? > Jesli tak to jak ja wymontowac? Trzeba sciagac cala deske > rozdzielcza...??? > Dodam ze w mojej drogiej cytrynce grzeje ze az milo ale jezdzi ja > moje Na poczatek radze zrobic test. Odpalasz zupelnie wychlodzone auto i otwierasz maske. Pod maska za silnikiem zobaczysz dwa przewody gumowe idace do przegrody oddzielajacej kabine od komory silnika. Wraz z nagrzewaniem sie silnika powinienes czuc, ze oba te przewody robia sie coraz cieplejsze. Aha, jak masz LPG to w te przewody moze byc wpiety parownik gazu, jesli ktos zle go zamontowal to tez moze byc to powod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chesterro Napisano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2005 > Zupelnie, nawet jak silnik zagrzany? Dzieki za wskazowki No, cos tam grzeje ale bardzo niewiele niestety... Codziennie jezdze do pracy 40km i na tym odcinku w aucie nie zrobi sie nawet cieplo... Przez cala droge trza siediec w kurtce szczelnie zapietej.... > Na poczatek radze zrobic test. Odpalasz zupelnie wychlodzone auto i > otwierasz maske. Pod maska za silnikiem zobaczysz dwa przewody > gumowe idace do przegrody oddzielajacej kabine od komory > silnika. Wraz z nagrzewaniem sie silnika powinienes czuc, ze oba > te przewody robia sie coraz cieplejsze. > Aha, jak masz LPG to w te przewody moze byc wpiety parownik gazu, > jesli ktos zle go zamontowal to tez moze byc to powod. Sprawdzalem te przewody. Faktycznie w uklad wpiety jest szeregowo reduktor od LPG - w waz zasilajacy. Powrot z nagrzewicy wydaje sie byc chlodniejszy od zasilajacego no ale nie znowu calkiem zimny... Co to moze byc, niedrozna nagrzewnica czy tez moze zaworek od regulacji przeplywu/ temp....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 15 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2005 > Dzieki za wskazowki > No, cos tam grzeje ale bardzo niewiele niestety... Codziennie jezdze > do pracy 40km i na tym odcinku w aucie nie zrobi sie nawet > cieplo... Przez cala droge trza siediec w kurtce szczelnie > zapietej.... No to lipa faktycznie bo zimy jeszcze w sumie nie ma a jak przyjdzie to maja byc pdoobno siarczyste mrozy. > Sprawdzalem te przewody. Faktycznie w uklad wpiety jest szeregowo > reduktor od LPG - w waz zasilajacy. Powrot z nagrzewicy wydaje > sie byc chlodniejszy od zasilajacego no ale nie znowu calkiem > zimny... Co to moze byc, niedrozna nagrzewnica czy tez moze > zaworek od regulacji przeplywu/ temp....? Skoro reduktor jest wpiety szeregowo to OK (najlepiej jakby byl wpiety na rurce powrotnej z nagrzewnicy). Zaworka zadnego nie ma. Nagrzewnica moze byc niedrozna ale jest jeszcze jedno. W ukladzie wentylacji jest klapka otwierajaca tunel powietrzny z przeplywem przez nagrzewnice. Nie wiem jak w ZXie jest sterowana (mechanicznie czy elektrycznie) ale sprawdzic nalezy polaczenie pokretla regulacji temperatury powietrza z owa klapka (sam pewnie mozesz miec problem aby to zrobic). Tu jest forum klubu i jest dzial ZXa, zapytaj ZXowcow bo pewnie beda lepiej wiedziec jak ugryzc temat: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chesterro Napisano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2005 > No to lipa faktycznie bo zimy jeszcze w sumie nie ma a jak przyjdzie > to maja byc pdoobno siarczyste mrozy. Juz sie tego boje.... > Skoro reduktor jest wpiety szeregowo to OK (najlepiej jakby byl > wpiety na rurce powrotnej z nagrzewnicy). > Zaworka zadnego nie ma. Nagrzewnica moze byc niedrozna ale jest > jeszcze jedno. W ukladzie wentylacji jest klapka otwierajaca > tunel powietrzny z przeplywem przez nagrzewnice. Nie wiem jak w > ZXie jest sterowana (mechanicznie czy elektrycznie) ale > sprawdzic nalezy polaczenie pokretla regulacji temperatury > powietrza z owa klapka (sam pewnie mozesz miec problem aby to > zrobic). > Tu jest forum klubu i jest dzial ZXa, zapytaj ZXowcow bo pewnie beda > lepiej wiedziec jak ugryzc temat: > http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/ Dzieki bardzo za pomoc, jutro bede mial troche czasu to jeszcze sprawdze ta regulacje temperatury. Mam nadzieje ze zdaze sie z tym uporac do czasu nadejscia silnych mrozow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.