Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pełen układ hamulcowy

Featured Replies

Napisano

Czy ktoś z Was orientuje się może ile może kosztować zrobienie hamulców przód i tył do Uno 899 (same materiały oczywiście)? Wszystkie szczęki, bębny, tłoczki i tym podobne. Jestem noga w kwestiach mechaniki, więc pytam tutaj, bo nie wiem, czy w tym miesiącu wyrobię się z pieniędzmi, czy dopiero we wrześniu, bo strach trochę już jeździć.

Pozdrawiam serdecznie

Michał

Napisano

Zrobienie = naprawa/konserwacja/regeneracja czy zebranie wszystkich części od nowa i złożenie tego do kupy?

Coś nie tak jest z hamulcami, czy naprawiasz profilaktycznie?

Można zrobić remont za 100 zł, a można za 2000 zł. Pytanie jest troszkę nieprecyzyjne.

Napisano
  • Autor

> Zrobienie = naprawa/konserwacja/regeneracja czy zebranie wszystkich części od nowa i złożenie tego

> do kupy?

> Coś nie tak jest z hamulcami, czy naprawiasz profilaktycznie?

> Można zrobić remont za 100 zł, a można za 2000 zł. Pytanie jest troszkę nieprecyzyjne.

Najlepiej byłoby wymienić wszystko na nowe.

Hamulce jeszcze działają, ale poprzedni właściciel mówił, że trzeba wymienić tarcze i klocki, a od tego czasu przejechałem 10k km. Sam zresztą czuję, że nie działają najlepiej, a mam porównanie ze sprawnymi.

Chciałbym zrobić od podstaw na nowych częściach, bo uważam, że jak już coś robić, to dobrze od A do Z. Z Uno nie będę się rozstawał w najbliższym czasie, więc zamierzam w niego zainwestować nieco pieniędzy.

Napisano