Skocz do zawartości

1.2 16v smierdzi wacha i powrot


tuha

Rekomendowane odpowiedzi

wczesniej bylo 1.1 mpi (bez powrotu) teraz mam 1.2 16v z powrotem, z filtra co jest w lewym blotniku(z weglem aktywnym chyba czy jakos tak) zostal mi dydzel co idzie do baku jak go zaslepie to robi sie cisnienie w baku.Jak nie to zdaje mi sie ze pikuje wacha z niego szczegolnie na postoju i odpalonym silniku.Pytanie czy moge pod ten kruciec podpiac pod powrot z listwy wtryskowej?lub jak inaczej go zatkac zeby znie zbieralo sie cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wczesniej bylo 1.1 mpi (bez powrotu) teraz mam 1.2 16v z powrotem, z filtra co jest w lewym

> blotniku(z weglem aktywnym chyba czy jakos tak) zostal mi dydzel co idzie do baku jak go

> zaslepie to robi sie cisnienie w baku.Jak nie to zdaje mi sie ze pikuje wacha z niego

> szczegolnie na postoju i odpalonym silniku.Pytanie czy moge pod ten kruciec podpiac pod powrot

> z listwy wtryskowej?lub jak inaczej go zatkac zeby znie zbieralo sie cisnienie.

jak zrobiony powrót? gdzie wpięty zbiorniczek z węglem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.