tuha Napisano 19 Września 2010 Udostępnij Napisano 19 Września 2010 wczesniej bylo 1.1 mpi (bez powrotu) teraz mam 1.2 16v z powrotem, z filtra co jest w lewym blotniku(z weglem aktywnym chyba czy jakos tak) zostal mi dydzel co idzie do baku jak go zaslepie to robi sie cisnienie w baku.Jak nie to zdaje mi sie ze pikuje wacha z niego szczegolnie na postoju i odpalonym silniku.Pytanie czy moge pod ten kruciec podpiac pod powrot z listwy wtryskowej?lub jak inaczej go zatkac zeby znie zbieralo sie cisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > wczesniej bylo 1.1 mpi (bez powrotu) teraz mam 1.2 16v z powrotem, z filtra co jest w lewym > blotniku(z weglem aktywnym chyba czy jakos tak) zostal mi dydzel co idzie do baku jak go > zaslepie to robi sie cisnienie w baku.Jak nie to zdaje mi sie ze pikuje wacha z niego > szczegolnie na postoju i odpalonym silniku.Pytanie czy moge pod ten kruciec podpiac pod powrot > z listwy wtryskowej?lub jak inaczej go zatkac zeby znie zbieralo sie cisnienie. jak zrobiony powrót? gdzie wpięty zbiorniczek z węglem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.