marcin2222 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 zakupiłem bańkę plynu. Rozchodzi się o technologię wymiany, żeby nie zapowietrzyć układu i nie narobić się. Wymyśliłem, żeby przy gorącym pracującym silniku wykręcić odpowietrzenie i jednocześnie dolewać świeży płyn. podobno są dwa odpowietrzenia. Proszę o porady i fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > zakupiłem bańkę plynu. Rozchodzi się o technologię wymiany, żeby nie zapowietrzyć układu i nie > narobić się. > Wymyśliłem, żeby przy gorącym pracującym silniku wykręcić odpowietrzenie i jednocześnie dolewać > świeży płyn. > podobno są dwa odpowietrzenia. Proszę o porady i fotki no i tym sposobem masz prostą drogę do pęknięcia głowicy z powodu szoku termicznego płyn wymieniaj na zimnym silniku. dużo na temat wymiany i metod opisano w tym wątku Generalnie masz odpowietrzacz na wężach nagrzewnicy oraz na chłodnicy - lewy górny róg obok wlewu płynu do chłodnicy- tak czy inaczej zleciłbym to serwisowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > zakupiłem bańkę plynu. Rozchodzi się o technologię wymiany, żeby nie zapowietrzyć układu i nie > narobić się. > Wymyśliłem, żeby przy gorącym pracującym silniku wykręcić odpowietrzenie i jednocześnie dolewać > świeży płyn. > podobno są dwa odpowietrzenia. Proszę o porady i fotki Bierz poprawkę pojemności układu o węże lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.