Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Instalacja elektryczna

Featured Replies

Napisano

Mam taką sprawę. Na elektryce nie znam się specjalnie i stąd me pytanie. Może mi ktoś wyjaśnić od początku do końca jak puścić dodatkową wiązkę zasilającą w samochodzie? Mam na to niestety tylko jeden dzień, więc zależy mi też żeby uwinąć się z tym jak najszybciej. Pozdrawiam. (Uno 2002.)

Napisano

> Mam taką sprawę. Na elektryce nie znam się specjalnie i stąd me pytanie. Może mi ktoś wyjaśnić od

> początku do końca jak puścić dodatkową wiązkę zasilającą w samochodzie? Mam na to niestety

> tylko jeden dzień, więc zależy mi też żeby uwinąć się z tym jak najszybciej. Pozdrawiam. (Uno

> 2002.)

To zależy do czego ta wiązka. Możesz puścić bezpośrednio z aku przez bezpiecznik lub wpiąć się np. pod zapalniczkę lub wpiąć się w skrzynkę bezpieczników (stały plus znajduje się nad czerwonym kablem dochodzącym do skrzynki- wystarczy wsunąć szeroki konektor żeński).

Napisano
  • Autor

Potrzebne mi to jest do zamka centralnego. I tak zastanawiam się jak to zrobić - czy puścić wiązkę całą czy jakoś to inaczej rozwiązać. Chodzi mi żeby było jak najprościej i jak najszybciej. Do zapalniczki to podchodzę z dystansem, bo boję się ją za bardzo obciążyć. Bardzo proszę o podpowiedzi.

Napisano

zanurkuj pod nogi kierowcy, z tyłu skrzynki bezpieczników na dole wchodzi czerwony przewód... to zasilanie skrzynki bezpieczników z akku, będziesz miał bliżej...

Napisano