marti3009 Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 witam mam pytanie moze ktos moglby mi odpowiedziec co sadzicie o bmw e30 316 coupe z 1990 roku wiem ze silnik slaby ale w przyszlosci bedzie swap na co zwrocic uwage przy kupnie jak z awaryjnoscia i czesciami ? mam okazje zmaienic sie za soj woz ile takie cos jest warte lakier fabryczny.. chodzi mi o taki dokladnie autko http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/113487 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > witam mam pytanie moze ktos moglby mi odpowiedziec co sadzicie o bmw e30 316 coupe z 1990 roku wiem > ze silnik slaby ale w przyszlosci bedzie swap na co zwrocic uwage przy kupnie jak z > awaryjnoscia i czesciami ? mam okazje zmaienic sie za soj woz ile takie cos jest warte lakier > fabryczny.. > chodzi mi o taki dokladnie autko http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/113487 > pozdrawi temat rzeka zapraszam na gg 2629043 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti3009 Napisano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > temat rzeka zapraszam na gg 2629043 jesli mozesz napisz cos bo w niedzile jade ogladac a na gg nie dam rady wejsc pozdrawiam i dzikei zapomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > jesli mozesz napisz cos bo w niedzile jade ogladac a na gg nie dam rady wejsc pozdrawiam i dzikei > zapomoc cóż E30 coupe jak dla mnie najlepsza buda do swapów są teoretycy którzy twierdza że touring jest sztywniejszy ale za to dochodzi mu masa . Jeśli chodzi o nadwozie. Pierwsza najważniejsza rzecz. Jeśli chcesz mieć dobre E30, nie może być w żadnym stopniu prane, bite po dzwonie itp itd. Widać to przede wszystkim z przodu, ciężko zamaskować jakie kol wiek prace blacharskie pod maską. Od razu widać spawy więc nie trzeba być wielkim specem żeby widzieć że coś jest nie tak . Rdza lubi miejsca takie jak: pod akumulatorem, z przodu przy światłach, obok puszki z bezpiecznikami i podszybie zwłaszcza lewy róg czyli strona kierowcy. Następnie przechodząc do całości: doły drzwi, doły błotników przednich, ranty błotników, charakterystyczne miejsce czyli kwadraty które znajdują się przy progach a konkretniej na samym dole przednich błotników. Następnie progi, pas przedni też ją lubi i tylni też. W bagażniku podnieś sobie skrzyneczkę która znajduje się z prawej strony tam też może być rudo, miejsce mocowania anteny, wlew paliwa a konkretniej mocowanie jego zamknięcia. Chyba tyle jeśli chodzi o nadwozie reszta rzuci Ci się na pewno w oczy . Jeśli chcesz swapować pamiętaj że zmiana na jaki kol wiek lepszy silnik tyczy się ze zmianą zawieszenia+hamulce+dyfer+wał+ oczywistość silnik gdyż hamulce z 1.6 są lite i są kiepskie pod większe motory a lagi amortyzatorów tzw cienkie i nie wytrzymają ciężkości większego silnika. Reasumując: pamiętaj że auto ma swoje lata i jedziesz oglądać już prawie zabytek nie spodziewaj się cudów że będzie to mega auto za małe pieniądze ma swoje wady które da się wyeliminować. Jednakże może uda Ci się i będzie to godne uwagi auto. ps. Jeśli buda jest zdrowa polecał bym wziąć. Ciężko o zdrową coupe w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marti3009 Napisano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > cóż E30 coupe jak dla mnie najlepsza buda do swapów są teoretycy którzy twierdza że touring jest > sztywniejszy ale za to dochodzi mu masa . Jeśli chodzi o nadwozie. Pierwsza najważniejsza > rzecz. Jeśli chcesz mieć dobre E30, nie może być w żadnym stopniu prane, bite po dzwonie itp > itd. Widać to przede wszystkim z przodu, ciężko zamaskować jakie kol wiek prace blacharskie > pod maską. Od razu widać spawy więc nie trzeba być wielkim specem żeby widzieć że coś jest nie > tak . Rdza lubi miejsca takie jak: pod akumulatorem, z przodu przy światłach, obok puszki z > bezpiecznikami i podszybie zwłaszcza lewy róg czyli strona kierowcy. Następnie przechodząc do > całości: doły drzwi, doły błotników przednich, ranty błotników, charakterystyczne miejsce > czyli kwadraty które znajdują się przy progach a konkretniej na samym dole przednich > błotników. Następnie progi, pas przedni też ją lubi i tylni też. W bagażniku podnieś sobie > skrzyneczkę która znajduje się z prawej strony tam też może być rudo, miejsce mocowania > anteny, wlew paliwa a konkretniej mocowanie jego zamknięcia. Chyba tyle jeśli chodzi o > nadwozie reszta rzuci Ci się na pewno w oczy . > Jeśli chcesz swapować pamiętaj że zmiana na jaki kol wiek lepszy silnik tyczy się ze zmianą > zawieszenia+hamulce+dyfer+wał+ oczywistość silnik gdyż hamulce z 1.6 są lite i są kiepskie pod > większe motory a lagi amortyzatorów tzw cienkie i nie wytrzymają ciężkości większego silnika. > Reasumując: pamiętaj że auto ma swoje lata i jedziesz oglądać już prawie zabytek nie spodziewaj > się cudów że będzie to mega auto za małe pieniądze ma swoje wady które da się wyeliminować. > Jednakże może uda Ci się i będzie to godne uwagi auto. > ps. Jeśli buda jest zdrowa polecał bym wziąć. Ciężko o zdrową coupe w Polsce własnie z tego co mi wiadomo jest zdrowa,, dzieki za podpowiedzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.