Skocz do zawartości

bmw e30


marti3009

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie moze ktos moglby mi odpowiedziec co sadzicie o bmw e30 316 coupe z 1990 roku wiem ze silnik slaby ale w przyszlosci bedzie swap na co zwrocic uwage przy kupnie jak z awaryjnoscia i czesciami ? mam okazje zmaienic sie za soj woz ile takie cos jest warte lakier fabryczny..

chodzi mi o taki dokladnie autko http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/113487

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam pytanie moze ktos moglby mi odpowiedziec co sadzicie o bmw e30 316 coupe z 1990 roku wiem

> ze silnik slaby ale w przyszlosci bedzie swap na co zwrocic uwage przy kupnie jak z

> awaryjnoscia i czesciami ? mam okazje zmaienic sie za soj woz ile takie cos jest warte lakier

> fabryczny..

> chodzi mi o taki dokladnie autko http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/113487

> pozdrawi

temat rzeka zeby.GIF zapraszam na gg 2629043

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli mozesz napisz cos bo w niedzile jade ogladac a na gg nie dam rady wejsc pozdrawiam i dzikei

> zapomoc

cóż E30 coupe jak dla mnie najlepsza buda do swapów są teoretycy którzy twierdza że touring jest sztywniejszy ale za to dochodzi mu masa wink.gif. Jeśli chodzi o nadwozie. Pierwsza najważniejsza rzecz. Jeśli chcesz mieć dobre E30, nie może być w żadnym stopniu prane, bite po dzwonie itp itd. Widać to przede wszystkim z przodu, ciężko zamaskować jakie kol wiek prace blacharskie pod maską. Od razu widać spawy więc nie trzeba być wielkim specem żeby widzieć że coś jest nie tak . Rdza lubi miejsca takie jak: pod akumulatorem, z przodu przy światłach, obok puszki z bezpiecznikami i podszybie zwłaszcza lewy róg czyli strona kierowcy. Następnie przechodząc do całości: doły drzwi, doły błotników przednich, ranty błotników, charakterystyczne miejsce czyli kwadraty które znajdują się przy progach a konkretniej na samym dole przednich błotników. Następnie progi, pas przedni też ją lubi i tylni też. W bagażniku podnieś sobie skrzyneczkę która znajduje się z prawej strony tam też może być rudo, miejsce mocowania anteny, wlew paliwa a konkretniej mocowanie jego zamknięcia. Chyba tyle jeśli chodzi o nadwozie reszta rzuci Ci się na pewno w oczy wink.gif.

Jeśli chcesz swapować pamiętaj że zmiana na jaki kol wiek lepszy silnik tyczy się ze zmianą zawieszenia+hamulce+dyfer+wał+ oczywistość silnik gdyż hamulce z 1.6 są lite i są kiepskie pod większe motory a lagi amortyzatorów tzw cienkie i nie wytrzymają ciężkości większego silnika.

Reasumując: pamiętaj że auto ma swoje lata i jedziesz oglądać już prawie zabytek zeby.GIF nie spodziewaj się cudów że będzie to mega auto za małe pieniądze ma swoje wady które da się wyeliminować. Jednakże może uda Ci się i będzie to godne uwagi auto.

ps. Jeśli buda jest zdrowa polecał bym wziąć. Ciężko o zdrową coupe w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cóż E30 coupe jak dla mnie najlepsza buda do swapów są teoretycy którzy twierdza że touring jest

> sztywniejszy ale za to dochodzi mu masa . Jeśli chodzi o nadwozie. Pierwsza najważniejsza

> rzecz. Jeśli chcesz mieć dobre E30, nie może być w żadnym stopniu prane, bite po dzwonie itp

> itd. Widać to przede wszystkim z przodu, ciężko zamaskować jakie kol wiek prace blacharskie

> pod maską. Od razu widać spawy więc nie trzeba być wielkim specem żeby widzieć że coś jest nie

> tak . Rdza lubi miejsca takie jak: pod akumulatorem, z przodu przy światłach, obok puszki z

> bezpiecznikami i podszybie zwłaszcza lewy róg czyli strona kierowcy. Następnie przechodząc do

> całości: doły drzwi, doły błotników przednich, ranty błotników, charakterystyczne miejsce

> czyli kwadraty które znajdują się przy progach a konkretniej na samym dole przednich

> błotników. Następnie progi, pas przedni też ją lubi i tylni też. W bagażniku podnieś sobie

> skrzyneczkę która znajduje się z prawej strony tam też może być rudo, miejsce mocowania

> anteny, wlew paliwa a konkretniej mocowanie jego zamknięcia. Chyba tyle jeśli chodzi o

> nadwozie reszta rzuci Ci się na pewno w oczy .

> Jeśli chcesz swapować pamiętaj że zmiana na jaki kol wiek lepszy silnik tyczy się ze zmianą

> zawieszenia+hamulce+dyfer+wał+ oczywistość silnik gdyż hamulce z 1.6 są lite i są kiepskie pod

> większe motory a lagi amortyzatorów tzw cienkie i nie wytrzymają ciężkości większego silnika.

> Reasumując: pamiętaj że auto ma swoje lata i jedziesz oglądać już prawie zabytek nie spodziewaj

> się cudów że będzie to mega auto za małe pieniądze ma swoje wady które da się wyeliminować.

> Jednakże może uda Ci się i będzie to godne uwagi auto.

> ps. Jeśli buda jest zdrowa polecał bym wziąć. Ciężko o zdrową coupe w Polsce

własnie z tego co mi wiadomo jest zdrowa,, dzieki za podpowiedzi pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.