jaskowisnia Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 Kupiłem sobie Tatę Indygo z silnikiem 1,4/16v. Z tego co się dowiedziałem jest to starszy silnik od Alfy tyle, że odprężony z bodajże 108 czy 102 KM do 85, wtrysk Boscha. Może ktoś ma schematy elektryczne osprzętu silnika i okolic. Poza tym może jakieś opinie na temat tego silnika?? Jak się zachowują te silniki w zimę - w moim przypadku jest problem z właściwą temperaturą silnika przy jeździe trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskowisnia Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Kupiłem sobie Tatę Indygo z silnikiem 1,4/16v. Z tego co się dowiedziałem jest to starszy silnik od > Alfy tyle, że odprężony z bodajże 108 czy 102 KM do 85, wtrysk Boscha. Może ktoś ma schematy > elektryczne osprzętu silnika i okolic. Poza tym może jakieś opinie na temat tego silnika?? > Jak się zachowują te silniki w zimę - w moim przypadku jest problem z właściwą temperaturą silnika > przy jeździe trasie. może to coś Ci pomoże: klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskowisnia Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > może to coś Ci pomoże: klik To chyba nie całkiem taki sam silnik, u mnie jest 1405ccm pojemności; max dopuszczalna prędkość obrotowa to 5500, powyżej do 7000 czy 7500 na obrotomierzu jest na czerwono. Pewno to ograniczenie mocy wynika głównie z ograniczenia prędkości obrotowej, a nie stopnia sprężania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.