Przemo600V Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Moje pytanie jest takie, mam w kostce ISO w radiu przewód czerwony (zapłon) i żółty (akumulator) tak jest opisane w instrukcji. A problem jest taki że w moim seju nie ma kostki ISo i teraz będe ją instalował, tyle że u mnie jest tylko czerwono-zielony kabel czyli "+" i czarny masa. I wystarczy że podłącze tylko żółty czy musze połączyć żółty z czerwonym, bo nie chcę czegoś zwalić :/ Z góry Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszUno Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Żeby uruchomić radio musisz połączyć żółty i czerwony kabel z + od strony samochodu. Pamiętaj jednak, że wtedy będziesz miał cały czas zasilanie na radiu (wyłączenie zapłonu nie spowoduje wyłączenia radia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo600V Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo600V Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 Radio podłączone tak jak miało być zółty i czerwony razem do "+" w aucie, a czarny do masy. I radio działa, przy pierwszym razie jest tryb demonstracyjny, wszystko ustawiłem i wyłączyłem je. Po czym pożniej znów zakładam panel radia i nie chce się włączyć. Wyłączyłem ten tryb demonstracyjny i dalej nic. Trzeba za każdym razem wciskać przycisk reset żeby się włączyło. Możę ktoś powiedzieć mi co jest nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszUno Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Radio podłączone tak jak miało być zółty i czerwony razem do "+" w aucie, a czarny do masy. I radio > działa, przy pierwszym razie jest tryb demonstracyjny, wszystko ustawiłem i wyłączyłem je. Po > czym pożniej znów zakładam panel radia i nie chce się włączyć. Wyłączyłem ten tryb > demonstracyjny i dalej nic. Trzeba za każdym razem wciskać przycisk reset żeby się włączyło. > Możę ktoś powiedzieć mi co jest nie tak ? Jak dla mnie to jedynym rozwiązaniem jest to, że zasilanie jest podłączone po stacyjce i po wyłączeniu zapłonu gubi ustawienia... Przynajmniej takie są objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo600V Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Jak dla mnie to jedynym rozwiązaniem jest to, że zasilanie jest podłączone po stacyjce i po > wyłączeniu zapłonu gubi ustawienia... Przynajmniej takie są objawy. A dała by coś zamian zółtego z czerwonym kablem pomiędzy ISO a końcówko do radia, bo jest taka możliwość. Jest jeszcze niebieski kabel ale w instrukcji jest on do zasilania anteny ' sterowanie zasilaniem '. Dodam że nawet jak nie odpalę auta to jest tak samo jak leci tylko z akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszUno Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > A dała by coś zamian zółtego z czerwonym kablem pomiędzy ISO a końcówko do radia, bo jest taka > możliwość. Jest jeszcze niebieski kabel ale w instrukcji jest on do zasilania anteny ' > sterowanie zasilaniem '. Dodam że nawet jak nie odpalę auta to jest tak samo jak leci tylko z > akumulatora. To w takim razie we wcześniejszym poście napisałem głupotę. W takim układzie zamiana przewodów o której mówisz nie da żadnego efektu. Jeżeli żółty i czerwony są razem podłączone do + od strony auta to powinno być w porządku. Zmierz na wszelki wypadek czy na tym przewodzie od strony auta cały czas jest +12V... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo600V Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > To w takim razie we wcześniejszym poście napisałem głupotę. W takim układzie zamiana przewodów o > której mówisz nie da żadnego efektu. Jeżeli żółty i czerwony są razem podłączone do + od > strony auta to powinno być w porządku. Zmierz na wszelki wypadek czy na tym przewodzie od > strony auta cały czas jest +12V... Tak jest +12 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo600V Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Tak jest +12 V A podłączenie tego niebieskiego przewodu do tego zóltego i czerwonego tez nic nie da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszUno Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > A podłączenie tego niebieskiego przewodu do tego zóltego i czerwonego tez nic nie da ? Nie. Tego używasz wtedy gdy masz wzmacniacz - podłączenie do odpowiedniego wejścia sygnału z tego przewodu powoduje włączenie wzmacniacza w momencie włączenia radioodtwarzacza. Ogólnie nie wiem co mogę Ci poradzić odnośnie tego podłączenia - może przyczyna leży w radioodtwarzaczu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo600V Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Nie. Tego używasz wtedy gdy masz wzmacniacz - podłączenie do odpowiedniego wejścia sygnału z tego > przewodu powoduje włączenie wzmacniacza w momencie włączenia radioodtwarzacza. > Ogólnie nie wiem co mogę Ci poradzić odnośnie tego podłączenia - może przyczyna leży w > radioodtwarzaczu? Ok. Podjadę do jakiegoś serwisu to może coś powiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.