Skocz do zawartości

pytanie odnośnie głośników


misiek1919

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zapytać co byście polecili tzn jakie głośniki dwudrożne do skody felici tak żeby to ładnie zagrało pod radiem DALCO takim jak na tej aukcji http://allegro.pl/dalco-mp3-d718-mp3-usb-sd-aux-pilot-4x40w-wawa-i1426425189.html , myślałem nad głośnikami dwudrożnymi w drzwi plus wytłumienie drzwi, a także nad zabudową w boczku bagażnika jakiegoś subwoofera, proszę nie krzyczeć tylko jeśli popełniłem jakąś gafę ale jestem zielony w temacie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o głośniki współosiowe, z doświadczenia wiem że on nie zagrają poprawnie chcesz słuchać wysokich tonów z drzwi ? Polecam Ci zestawy odseparowane które zagrają o niebo lepiej od coaxów, a montaż nie jest trudny. Woofer w drzwi pod dystans z mdf a tweeter z początku na taśmę dwustronną w słupek, w późniejszym czasie ulepisz dla nich budki z żywicy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi Ci o głośniki współosiowe, z doświadczenia wiem że on nie zagrają poprawnie chcesz słuchać

> wysokich tonów z drzwi ? Polecam Ci zestawy odseparowane które zagrają o niebo lepiej od

> coaxów, a montaż nie jest trudny. Woofer w drzwi pod dystans z mdf a tweeter z początku na

> taśmę dwustronną w słupek, w późniejszym czasie ulepisz dla nich budki z żywicy

jesli juz tak mam dzialac to zrobie elektryczne lusterka a tweetery w miejsce gdzie teraz reguluje sie lusterka, natchnales mnie smile.gif hmm wiec te dwa ktore poleciles powinny sprostac miom gustom?? a pytanie mam jeszcze co do subwoofera w bagazniku tzn boczku bagaznika, jaa wyliczyc i jak zrobic grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach