MADAR Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Po 10 latach z Fiatami , nadszedl czas na Leona I. Witam Wszystkim i mam nadzieje , ze bede musial tu zagladac tylko dla przyjemnosci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Po 10 latach z Fiatami , nadszedl czas na Leona I. Przykro mi. > Witam Wszystkim i mam nadzieje , ze bede musial tu zagladac tylko dla przyjemnosci . Niestety,zaraz pewnie dopadnie cie smarowanie zamków,uszczelnienie drzwi by woda nie dostawała się do środka,wymiana wadliwego napinacza paska osprzętu,parujące refletory przednie oraz trzeszczące plastiki,aleeee witaj witaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Przykro mi. > Niestety,zaraz pewnie dopadnie cie smarowanie zamków,uszczelnienie drzwi by woda nie dostawała się > do środka,wymiana wadliwego napinacza paska osprzętu,parujące refletory przednie oraz > trzeszczące plastiki,aleeee witaj witaj... Jak miło O zamkach i drzwiach juz troche poczytalem . Pewnie profilaktycznie zajme sie tym jak sie juz cieplej zrobi .Powiedz czym zamki smarowac , bo na pewno nie Wd-40 ? A co do reszty to zobaczymy z czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Jak miło > O zamkach i drzwiach juz troche poczytalem . Pewnie profilaktycznie zajme sie tym jak sie juz > cieplej zrobi .Powiedz czym zamki smarowac , bo na pewno nie Wd-40 ? > A co do reszty to zobaczymy z czasem Ja smaruje smarem białym stałym Wurth-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Przykro mi. > Niestety,zaraz pewnie dopadnie cie smarowanie zamków,uszczelnienie drzwi by woda nie dostawała się > do środka,wymiana wadliwego napinacza paska osprzętu,parujące refletory przednie oraz > trzeszczące plastiki,aleeee witaj witaj... A co sie dzieje z wadliwym napinaczem bo tego jeszcze nie przerabialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > A co sie dzieje z wadliwym napinaczem bo tego jeszcze nie przerabialem A drzwi przerabiales i zamki ?? Moze cos podpowiesz na przyszlosc jak sie do tego zabrac. Z tego co wyczytalem to uszczelnia sie powierzchnie pomiedzy drzwiami , a blacha od polowy wysokosci w dol . trzeba przy tym calkiem ja demontowac , czy wystarczy jakos tylko poluzowac ?? Czy dodatkowo powierzchnie pod glosnikami tez trzeba uszczelniac ?? Wyczytalem ze padaja jeszcze mikrostyki , da sie to reanimowac , czy trzeba od razu nowe zamki szykowac ? Duzo z tym roboty , zeby oddzielic zamek od blachy w celu reanimacji ?? Tak mysle ze lepiej to zrobic na wiosne , niz potem nagle byc zaskoczonym na jesien / zime przyszlego roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Drzwi przerabialem, jak poszukasz to znajdziesz bo to raczej niedawno bylo:) Ogolnie dobrze jest sciagnac blache i zrobic to wg instrukcji serwisowej. odnitowac mechanizm opuszczania szyb i nad glosnikiem nakleic folie i wpuscic ja w drzwi aby woda sciekala do wnetrza i odplywala. Ja uzylem materialu ktory nie gnije. Przy tej operacji spokojnie mozna wydlubac zamki a z reanimacja mikrostyku nie ma problemu jak ktos ma smykalke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > Drzwi przerabialem poszukam , aczkolwiek , chyba ze wzgledu na brak garazu nie bede sie bawil w folie , tylko uszczlniacz dekarski soundala miedzy blache , a drzwi http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=283772086&page=0&fpart=1&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 > A drzwi przerabiales i zamki ?? Moze cos podpowiesz na przyszlosc jak sie do tego zabrac. > Z tego co wyczytalem to uszczelnia sie powierzchnie pomiedzy drzwiami , a blacha od polowy W tylnych drzwiach to lepiej nie kozaczyć bo jak pospadają Ci linki to będziesz w ciemnej dupie(zacząłem to robić na dworzu w zime i musiałem oodac auto do fachowca). Z tyłu tylko luzujesz blache i uszczelniasz silikonem nie odkręcając całkiem blachy bo podnośnik jest do niej przynitowany niestety.Z przodu szyba przykręcana jest do podnośnika na dwie śrubki pod zaślepkami(nie tak jak z tyłu na nicie) więc można pokusić się o dodatkowe włożenie tej folii miedzy blache a podnośnik,a dółó silikonem i jest spokój. Z zamkiem narazie miałem tylko problem w drzwiach kierowcy przy bardzo silnych mrozach(podejrzewam,że mikrostyk odmawia posłuszeństwa),ale tutaj chyba wymieniłbym cały zamek na drugi immo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Mamy tu wątek na powitania. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.