Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Może jest ktoś z Kwidzyna badź okolic i mógłby pomoc :)

Featured Replies

Napisano

Chodzi o zobaczenie moto, ducati. Przed moja wycieczka smile.gif

Napisano

> Chodzi o zobaczenie moto, ducati. Przed moja wycieczka

Co prawda nie znam się ale z miasta tegoż jestem zeby.GIF

Napisano

EDIT - jednak bede w kwidzynie dopiero za 2 tyg okolo

Napisano

> Chodzi o zobaczenie moto, ducati. Przed moja wycieczka

Nie dałeś linku do ogłoszenia ale Kwidzyn to małe miasto i domyslam się o jakie ducati moze chodzić. Chodzi o tego z tuningowym wydechem chyba Termigioni czy coś takiego ?.

Tak się składa, ze znam troszkę właściciela. Jest to bliski kumpel mojego kumpla, który od czasu do czasu sprowadza coś z Anglii no i kiedyś ściagnął temu kolesiowu tego ducata.

Kiedyś nawet mieliśmy wspólny wypad nad morze i pamiętam ,ze te ducati wyglądalo super a brzmiało wprost niesamowicie.

Zadzwoniłem przed chwilą to tego mojego kumpla (co sprowadzał moto ) i mówi, że sprzęt jest naprawdę warty uwagi. Był ijest podobno w bdb stanie, przy sprowadzaniu miał mały przebieg coś koło 4000 mil, ten nowy właściciel zrobił nim ponoć bardzo mało, ma go chyba jeden sezon. Kolega mmówił, że jak ktoś zna i lubi takie ducati to po oględzianch będzie widział, ze to dobry egzemplarz.

Sam nic wiecej nie jestem w stanie powiedzieć a na experta, żeby jechać oceniać moto się jeszcze nie nadaję smile.gif

Proponuje dzwonić i pytać.

Powodzenia.

Napisano
  • Autor