Gość Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 Takie ogłoszenie znalazłem: auris Zastanawiam się jakie mogą wyniknąć problemy po zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertos23 Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 Przede wszystkim zobacz czy jest książka serwisowa, bo autko jest z niemiec, więc ten przebieg wydaje mi się podejrzanie niski. Po przebiegu 200tys. km to mogą się zacząć problemy. Diesel jest oszczędniejszy na trasie i minimalnie w mieście, ale koszty obsługi i ewentualnych części są wyższe. Wtryski, turbo i koło dwumasowe kosztują nie mało, a silnik ma jeszcze podciągnięte 30KM mocy więc i tak już jest trochę nadwyrężony. Zalecam Ci chłodną kalkulację i sprawdzenie na serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikeanonim Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 > Takie ogłoszenie znalazłem: > auris > Zastanawiam się jakie mogą wyniknąć problemy po zakupie. z całą sympatią do dealera, ale dziury w dywanikach po 60kkm, to chyba się nie powinny pojawić... poza tym, ten silnik nie należy do bardzo udanych konstrukcji, więc raczej bym odpuścił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > z całą sympatią do dealera, ale dziury w dywanikach po 60kkm, to chyba się nie powinny pojawić... Faktycznie , wcześniej tego nie zauważyłem. Brawo kolego za bystre oko . Teraz widzę , że pedał sprzęgła (szczególnie lewa krawędź i lewy dolny róg) jak na 60 tkm jest zbyt mocno ściuchrany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > z całą sympatią do dealera, ale dziury w dywanikach po 60kkm, to chyba się nie powinny pojawić... mi w corolli przetarły się po 40 tys km, więc oceny stanu auta po wyglądzie dywaników to jak wróżenie z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikeanonim Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > mi w corolli przetarły się po 40 tys km, więc oceny stanu auta po wyglądzie dywaników to jak > wróżenie z fusów fabryczne, tekstylne? dobre jakościowo? mi się przetarły po 110kkm i myślałem, że to wyjątkowo szybko... jeśli to norma to... ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vampir Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > fabryczne, tekstylne? dobre jakościowo? > mi się przetarły po 110kkm i myślałem, że to wyjątkowo szybko... > jeśli to norma to... ok Chyba jednak nie norma..........., w Civicu Żony oryginalne dywaniki tekstylne nadal wyglądają jak nowe A nalotu ma już 106 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > fabryczne, tekstylne? dobre jakościowo? > mi się przetarły po 110kkm i myślałem, że to wyjątkowo szybko... > jeśli to norma to... ok fabryczne, tekstylne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 gdzies był walony bo nie ma w opisie bezwypadkowy-od tego bym zaczął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychook Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > z całą sympatią do dealera, ale dziury w dywanikach po 60kkm, to chyba się nie powinny pojawić... > poza tym, ten silnik nie należy do bardzo udanych konstrukcji, więc raczej bym odpuścił... Uwierz mi, ze mozna Przyszła szwagierka ma przejechane w autku 60k km, a wykonczyla juz dwa komplety dywaników , bo ma tendencje do jezdzenia w szpilkach Mnie tylko zastanawia, czy ta różnica w połeżeniu pedału hamulca i sprzegla to normalne? Bo jezdzilem juz nastoma roznymi autami i sie z tym nie spotkalem z tego co pamietam. A jesli chodzi o wytarte gumki na pedalach, to przez 40k km , co jezdze swoim autem, tez sie przytarły z jednej strony. Powod jest prosty - czesto zdarza sie ze noga z gazu na hamulec przechodzi bez odrywania piety. I tym sposobem wykanczam powoli nakladke Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.