mikon88 Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Witam. Od kiedy zakupiłem stilo mam problem z słabym nawiewew . Poprzedni właściciel jeździł bez filtra pp i się całość przytkała. Nawet w tunelach powietrznych widać nalot z syfu. I teraz pytanie właściwe pytanie. Czy po zrzuceniu deski rozdzielczej w/g manuala AK i dostaniu się do samego korpusu nagrzewnic można ją jakoś rozpołowić? Zależy mi na przedmuchaniu parownika oraz nagrzewnicy, wyczyszczeniu tuneli. O ile do samego parownika jest dostęp ledwo ledwo od strony filtru PP to do nagrzewnicy nie ma szans. Nie chcę rozpinać układu klimy oraz układu chłodzącego. Klimę posiadam w wersji manualnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Witam. Od kiedy zakupiłem stilo mam problem z słabym nawiewew . Poprzedni właściciel jeździł bez > filtra pp i się całość przytkała. Nawet w tunelach powietrznych widać nalot z syfu. I teraz > pytanie właściwe pytanie. Czy po zrzuceniu deski rozdzielczej w/g manuala AK i dostaniu się > do samego korpusu nagrzewnic można ją jakoś rozpołowić? Zależy mi na przedmuchaniu parownika > oraz nagrzewnicy, wyczyszczeniu tuneli. O ile do samego parownika jest dostęp ledwo ledwo od > strony filtru PP to do nagrzewnicy nie ma szans. Nie chcę rozpinać układu klimy oraz układu > chłodzącego. Klimę posiadam w wersji manualnej. da się ją całkowicie rozebrać, składa się z dwóch połówek. Sporo części ale nie jest to nie wykonalne. Chcieć to móc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikon88 Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Da się rozebrać tak aby nagrzewnica i parownik pozostały na miejscu ? Naprawdę sporo roboty mnie czeka... Właśnie zależy mi na tym by pozostały nie chce rozszczelnić układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Da się rozebrać tak aby nagrzewnica i parownik pozostały na miejscu ? Naprawdę sporo roboty mnie > czeka... Właśnie zależy mi na tym by pozostały nie chce rozszczelnić układu. nie. Niestety trzeba całą nagrzewnice mieć na wierzchu bo nie dostaniesz się do wszystkich śrub łączących połowy obudowy nagrzewnicy w całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Da się rozebrać tak aby nagrzewnica i parownik pozostały na miejscu ? Naprawdę sporo roboty mnie > czeka... Właśnie zależy mi na tym by pozostały nie chce rozszczelnić układu. Nie ma takiej możliwości, musisz całkowicie zdemontować nagrzewnicę, w praktyce to trzeba pół auta rozebrać. Przerabiałem to przy przekładce klimy manual na auto, rozpoławiałem zespół nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikon88 Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Nie ma takiej możliwości, musisz całkowicie zdemontować nagrzewnicę, w praktyce to trzeba pół auta > rozebrać. Przerabiałem to przy przekładce klimy manual na auto, rozpoławiałem zespół > nagrzewnicy. Ooo matko, to już się zastanawiam na całym przedsięwzięciem spuszczenie płynu chłodniczego plus jechanie na serwis klimy na odessanie gazu...i te cudowne złączki od strony silnika.... to sobie pewnie układu nie przeczyszczę. Dobrze, że mnie uświadomiliście zanim po rozebraniu 3/4 auto życie by mnie uświadomiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Złączki od strony silnika sa bardzo fajne, tylko trzeba najpierw wiedzieć jak się za nie zabrać. Porty od klimy są przykręcane nakrętkami, węże od nagrzewnicy są zabezpieczane zaciskami które łatwo się odbezpiecza i elegancko się sciąga węże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 A czy przy takiej operacji, czyli wyciąganiu nagrzewnicy trzeba klimę tez ruszać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Płyn i czynnik obowiązkowo leci z układów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 No to nie dobrze, bo przymierzam się do wymiany nagrzewnicy, ponieważ moja z klimatronikiem nie jest kompletna. Brakuje aktywatorów oraz widać, że coś było grzebane dlatego będę kupować całą kompletna niegrzebaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikon88 Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Wcieło mi posta .. Skoro te złączki tak łatwo schodzą. Kusicie koledzy. Ile może kosztować spuszczenie czynnika oraz przechowanie go w serwisie klimy? Boje się ze nie podołam. Z drugiej strony nawiew słaby. ile Wam czasu zajęło to wszystko? W sumie jak rozpołowię to wszystko można wyparzyć w wrzątku wyczyścić udrożnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 4 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Kolego wypuść w powietrze a potem jedz do ASO i za niecałe 100zł. nabiją Ci od zera. Ja przynajmniej tak zrobiłem dwa miesiące temu, ale najpierw się dogadałem z ASO co by wiedzieć ile mnie to wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikon88 Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 > Kolego wypuść w powietrze a potem jedz do ASO i za niecałe 100zł. nabiją Ci od zera. Ja > przynajmniej tak zrobiłem dwa miesiące temu, ale najpierw się dogadałem z ASO co by wiedzieć > ile mnie to wyjdzie. Mi się wydawało, że płaci się za nabicie plus za każdy gram czynnika który jest wpompowany w układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.